Gå til innhold
Arkivverket

[#77153] Dødsmelding Bergen 1949 (Olsen)


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Dødsmeldingsregisteret for Bergen 1911-1972 syner mellom anna denne jenta:OLSEN, Theodora, døydde i Bergen 11.10.1949 - side 352Eg leiter etter ei Theodora som var fødd i Bergen 11.7.1872 og som var gift med Olaf Olsen.Om det er den rette, so er eg interessert i:* Yrkestitel?* Eventuell dato og stad for dødsfallet til mann hennar?* Namn på ervingane og bustadane deira?--------Om dette IKKJE skulle vera rett Theodora, so var Olaf og Theodora Olsen i 1920 (adresseboki) visstnok busette i Stølesmuget 1 i Bergen. Kva er på den tidi (på registerkortet) opplyst om denne huslyden?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Yngve for innlegget som diverre syner at dette ikkje var den Theodora Olsen som eg leiter etter... So får me vona på at huslyden dukker opp i Folkeregisteret...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Olaf Olsen er ikke lett å leite etter!Bare på 1920-tallet flyttet 8 Olaf Olsener fra Bergen. Ingen av disse hadde en kone med navn Theodora. I 1927 bodde 66 Olaf Olsener i Bergen ifølge adresseboken, ingen Theodora.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.