Gå til innhold
Arkivverket

[#77156] 4de Akt af 'Et Dukkehjem', Spøg i 1 Akt med Sange af S. Hvem var S ?


Gjest Leif Salicath
 Del

Recommended Posts

Gjest Leif Salicath

Blandt gamle slektspapirer finner jeg et lite hefte som heter 'Det Vidunderligste eller 4de Akt af Et Dukkehjem, Spøg i 1 Akt med Sange af S. 1880.'Et dukkehjem av Ibsen kom vel i 1879 så dette var rett etter.Heftet inneholder også to andre små skuespill:'Ah! Et fint lidet fransk Stykke i 1 Akt af S.''Cavallerichoc. Studenterfarce i 1 Akt med Sange af S.'Hvem var 'S' og er dette stoffet av noe interesse, eller skal jeg bare kaste det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddbjørn Johannessen

Jeg kan dessverre ikke her og nå hjelpe deg mht. hvem 'S' kan ha vært - men jeg ville aldri ha kastet heftet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leif Salicath

(3): Ja, det kan være ham eller er det flere som bruker en 'S' ? Jeg ser ikke av nevnte stykker er nevnt som hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leif Salicath

Takk Carsten.Ja, der var den. Jeg får kanskje legge den ut på Finn, jeg forsøker å rydde og mine barn er ikke interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.