Gå til innhold
Arkivverket

[#77181] Barn av Bryngel Svensson og Maria Pehrsdotter


Gjest karl johnny sommer
 Del

Recommended Posts

Gjest karl johnny sommer

Trenger hjelp for om mulig finne flere barn av foreldre Bryngel Svensson f:01 10 1766 Nes Silbodal Värmland,og Maria Pehrsdotter f:11 02 1763 Blomskog Värmland.Har funnet et barn,Karen Bryngelsdotter f:16 03 1803 i Ranebo?Vet ikke vor Ranebo er.Takknemlig for hjelp! Mvh K J Sommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litta Olsen

Du kan jo evt. legge inn enforespørsel under temat 'Jörlanda', som du finner her: LenkeDu må registrere deg for å poste innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest karl johnny sommer

Mange takk for hjelpen Litta.Skal sjekke om Jörlanda er søkbart på 'Släktdata' Mvh K J Sommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lene Hagen

Hei Karl Johnny. Har ikke sjekket opp om Bryngel og Maria, men ville nevne at jeg om du er interessert har Blomskogsboken.Maria er jo født der. Hennes foreldre/søsken er i boken. Det samme er hennes besteforeldre og noe oldeforeldre. Hennes søsken kan også sikkert følges i boken.Hilsen Anne Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest karl johnny sommer

Hei Anne Lene - Det jeg har notert omkring Marias familie.Foreldre:Pehr Pehrsson født 31 07 1718 Sundbyn Blomskog,og Anna Tholsdotter født 28 09 1722 Engeback Blomskog. Foreldre til Pehr 1718:Pehr Nilsson 1683 Sundbyn og Lisbeta Pehrsson 1682 Sundbyn. Foreldre til Anna 1722:Thol Olsson ca 1695 og Boret Larsdotter 27 05 1695 Labyn Blomskog.Det er en stund siden jeg fant dette,og om jeg ikke husker feil så har jeg disse opplysningene fra 'Personal ancestral file'Som ikke kan regnes som en 100% kilde.Det hadde vært fint om du ville tatt deg bryet med å sjekke dette for meg.Mvh K J Sommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lene Hagen

Hei igjen Karl Johnny. Når det gjelder slekten i Blomskog så kan du nok finne mye slekt i boken, også etterkommere. Så det kommer nok an på hvor mye du er interessert i.alenehagen@hotmail.com er mailadressen min. Send meg en mail, så sender jeg deg de sidene fra blomskkogsboken som omhandler Sundsbyn i allefall, for der er det nok en del.Hilsen Anne Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.