Gå til innhold
Arkivverket

[#77189] Skifteregistrering Nordhordland (Sartor) 1842 (Aase)


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Skifteregisteret for Nordhordland 1702-1857 syner til følgjande:Ole Nilsen Aase Sartor 208 D1 1841-1845Brita Monsdtr Aase Sartor 208 D1 1841-1845Dette syner seg vera ein skifteUTLODNINGSprotokoll, men sidan buet var fallitt, er ingen ervingar nemnde (Skifteutlodning nr. 1, 1843).Finst det ein skifteregistreringsprotokoll for same periode, so vonar eg at denne fortel oss kven ervingane var? Om ein då ikkje lyt til skiftepakkane...?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Gangdal

Registreringsforretning 14 mars 1842 etter afg. ægtefolk Ole Nilsen Aase og hustruen Brithe Monsdatter. Arvinger: 1. Sønnen Anders Olsen. 2. Sønnen Knud Olsen. 3.Sønnen Mons Olsen. 4. Datteren Agathe Olsdatter 52 år. 5. Datteren Siri gift med Mikkel Aase. 6.Kristie Olsd. 36 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Astrid for nyttige opplysningar! Då fekk eg ei stadfesting på at sonen Anders framleis levde på den tidi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddvar Søreide

Da står du tilbake med mulige skifter etter Anders sine søsken som ikkje hadde livsarvinger.Kristi Olsdatter døde i 1877 ugift, trulig ikkje skifte då ho er fattiglem. [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=5&filnamn=FJELL35&gardpostnr=1916&merk=1916#ovre>LenkeSiri Olsdatter døde i 1870, men sjølv om ho var gift 2 ganger så hadde ho ingen livsarvinger LenkeAgathe Olsdatter veit vi ikkje når ho døde, ho er ikkje nevnt som gift med noen i registrering slik søstera Siri, så derfor er kanskje også ho ugift. Her er ei Agathe som alder passer på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Oddvar for spennande innlegg. Eg tenkte eg ville leggja inn eit spørsmål kring ervingane etter Siri Olsdotter, men eg finn ikkje dødsfallet hennar i 1870! Kvar er ho? Dei andre var vel på legd, og då har det som regel svært liten hensikt å leita etter ervingar...Med venøleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.