Gå til innhold
Arkivverket

[#77197] Hvordan finne vielser i Måsøy ca 1915-1916?


Gjest marianne elea haugen
 Del

Recommended Posts

Gjest marianne elea haugen

Kirkebøkene i Måsøy går ikke lenger enn til 1914, jeg må finne en vielse fra ca 1915-1916 (Slotten) Finnes de ute på nett noen steder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marianne elea haugen

Det gjelder Johan Nilsen f.1887 og Inger Serine Alexandersen f.1897 (Snefjord). De giftet seg kanskje i Slotten kapell. Må få bekreftet navnene på Johans foreldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell Kvalvik

Johan Martin Nilsen var født 29.11.1892 i Rolvsøyhavn-Måsøy. Viet til Inger Serine Alexandersen-født 29.07.1897 i Krokelv- 25.06.1916. Plassen Krokelv er like ved Snefjord i Måsøy kommune og må ikke forveksles med Kokelv i Kvalsund kommune. Far til Johan Martin var Nils Jonsen i Slåtten, Måsøy kommune. Bilde av Johan og Inger kan jeg få tak i hvis ikke du har dette selv. Johan Martin døde 10.09.1944 og Inger Serine 04.12.1978.Kjell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marianne elea haugen

Tusen hjertelig takk! : ) Var usikker på om faren hans het Abraham Nilsen eller Nils Johnsen. Hvis du kunne ha fått tak i bilde av dem hadde det vært kjempefint - jeg holder på å forske på min bestefars side av familen (han er da sønn av Johan og Inger) og han vet så og si ingenting om foreldrene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.