Gå til innhold
Arkivverket

[#77202] Cand.jur. G. Lund - barnefar i Solvorn i Hafslo 1829 - kven var han?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Ein gut Ole vart fødd i Hafslo 16.12.1829 og vart døypt same stad 27.12.1829. Barnet er fødd utanfor ekteskap, og eg har problem med å identifisera barnefaren:''Exam.jur'' G. Lund.Ei anna kjelde seiar han var ''procurator''.Truleg var denne karen komen til Hafslo på grunn av sorenskrivarkontoret, men like fullt er eg ikkje i stand til å seia kven han var!Er det nokon som dreg kjensel på dette namnet eller som kan sjekka ut studentbøkene frå 1820-1830-talet for namnet Lund?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Eg veit ikkje, Kirsti. Eg las det som ''Exam juris'', men skrifti er ikkje heilt ''god''...Eg takkar deg elles for at du la inn bletet; eg hadde rett og slett gløymt det...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Bryn

Kan det være at det står 'G. Lind' i kirkeboka? Sognepresten i Førde, Mathias Lind (1743-1829), hadde sønnen Gunnerus Andreas Lind (1787-1851) som tok juridisk embetseksamen i København 1813 og som fra 1822 var prokurator 'ved Underretterne i Nordre Bergenhus Amt' (iflg. Lampe).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

Finner ingen som passer blandt studentene i Christiania. Johan Grøn Lund som Kirsti viser til var sogneprest og Gunnerus Lind giftet seg i 1821 i Indre Holmedal med Maria Berg som ikke døde før i 1882.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

Da er det nok Jonas Lund, prokuratoren som giftet seg i Hafslo 27-8-1830 med Inger Marie Munthe. (Du kan få hele biografien hvis du trenger det).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Kan det vere han som er nemnd øverst her;Kildeinformasjon: Vest-Agder fylke, Farsund, Ministerialbok nr. A 1 (1784-1815), Kronologisk liste 1803, side 106.Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=869&idx_id=869&uid=ny&idx_side=-110>LenkePermanent bildelenke: Lenke- i så fall er dette foreldra i 1801;

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Bryn

Blant vaksinerte i Hafslo i 1831 fant jeg: Ole Jonassen Lund, 2 1/2 år. Far: Fuldmægtig Lund. Fødested: Solvorn. Opholdsted: Solvorn ( Lenke ). Selv om alderen er litt høy her, så støtter dette at den Ole som Lars omtaler i #1, var sønn av Jonas Lund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Bryn

Mon tro om det kan være Ole vi finner som 'bryggemand' i Trondheim i 1865? ( Lenke ). Han er riktignok ført med 'Levangerskogn' som fødested, men hender jo at dette er feil. Kanskje han hadde bodd i Levanger en stund før han kom til Trondheim?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Kirsti, Knut, Carsten, Hilde og Gisle for mange spennande og gode innlegg!Eg er no overtydd om at prokurator Jonas Eilertson Lund var barnefaren, so dette problemet er soleis løyst.Frå manuskriptet mitt for gnr. 182 Kroken i Hafslo har eg samla det meste av det eg treng av opplysningar om Jonas Lund og kona Inger Marie Hartvigsdotter Munthe, men fleire detaljar manglar, so eg er takksam for tilbodet ditt, Carsten, men eg lyt koma attende tilø dei manglande detaljane sidan. I denne omgongen berre fire konkrete spørsmål:* Mor til Jonas Eilertson Lund var Henriette Lovise Rampe, fødd i Gentofte på Sjælland i 1780. Veit du kven foreldri hennar var?* Sonen Hartvig Kaas Munthe Lund skal vera avliden 4.10.1915. Kona Anna Marie, fødd 12.2.1848, skal vera avlidi i 1923. Kan du supplera med nøyaktige datoar og stader for dødsfalli deira?* Dotteri Henriette gifte seg med Elias Sophis Lund, fødd på Voss 11.4.1837. Han skal vera avliden i 1918, Veit du den nøyaktige datoen og staden for dødsfallet hans?* Dotteri Boletta gifte seg med Ole Johan Larsen, fødd i Bergen 3.8.1845. Kjenner du datoen og staden for dødsfallet hans? Ogso den nøyaktige datoen og staden for vigsli deira (1874?)?Nok ein gong ein stor takk for hjelpi med denne huslyden!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Bryn

Ole vokste kanskje ikke opp? Det kan være at det er han vi finner blant begravede i 1832: Død 25. mars, begravet 30. mars, Barn Ole Jonassen, Solvornstranden, 2 1/2 år. Se post 19 i Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Jau, du har rett, Knut; vesle Ole levde ikkje opp, sjølv om det var svært so fristande å sjå nærare på kandidaten din frå Trondheim...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Frank Pagh

Henriette Lovise Rampe som blev døbt (11?)febr. 1780 var datter af Gartner Rampe på Bernstorf slot.I FT 1787 er faren kaldt Henrich Rampe.I DDD´s transkriberede udgave af folketællingen står der ved moren: 'Sophie Marie Becher!!'I den skannede udgave på arkivalieronline er det faktisk lidt svært at se morens efternavn, men for mig at se, ligner det nærmere Buch.. ?Vh, Berit Pagh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Frank Pagh

Til indlæg 17:Der er mange bud på, hvad moren hed.Ved vielsen i 1777 står der Johan Henrich Rampe og Sophie Berner.Ved en yngre brors - August Carl Æmilius - dåb i 1783 hedder moren Sophie Marie Christiane Bæhrn.Året efter ved søsteren Christiane Sophies dåb står der Frideriche Sophia Bær.Det er ikke nemt at vide, hvad der er rigtigt. ; )Vh, Berit Pagh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.