Gå til innhold
Arkivverket

[#77205] Carl Henrik Edvard Schmidt (1829-1920), dyrlækjar Molde Kongsberg Moss - lagnad?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Carl Henrik Edvard (Jensson) Schmidt, fødd i Skjervøy, Troms 25.4.1829, men visstnok oppvaksen i Helleland, gifte seg som enkjemann i Florø 12.6.1874 med Marie Helene (Jensdotter) Helmers, fødd i Florø 20.1.1852.Carl Schmidt var dyrlækjar og hadde mellom anna butt i Molde, men flytte med Marie til Kongsberg og sidan til Moss der dei i 1900 var busette i Dronningens gate 19e.Eg har fått opplyst at Marie Helmers Schmidt skal vera avlidi 14.6.1915, medan Carl Schmidt døydde 18.5.1920, men ingen av desse dødsfalli er å finnai Moss, korkje bysokn eller landsokn. Dei fekk fire born i lag.Er det nokon som har peiling på dette paret? Kvar kan dei ha enda livi deira? Og kvar døydde dei?Finst det nokon biografi over norske dyrlækjarar?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Lars E. Øyane

Ein sein, men like hjarteleg takk til Berit for innlegget frå mars!Eg trekk i dag fram at dette temaet, for problemi frå innlegg #1 står framleis som uløyste i mine papir. Kanskje einkvan kan hjelpa meg?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lene Hagen

Hei. I Stemmeberettigede for Moss Bys Valgsogn 1909 bor Karl Henrik Edvard Schmidt og hustru i Gudesgate 4. Han er kjødkontrollør.Det bor også en Valbjørg Jørgine Schmidt f 1879, Kontordame i Gudesgate 1B. Datter ?Sønnen Marius Hlemer Schmidt tok borgerbrev i Moss den 13/2-1900 som malermester. Født 26/3-1877 i Florø. Svennebrev av 6/2-1900 fra malermester Joh. A Janzon, Knut Faber og M.H.Scholden. (kilde:boken Mossehåndtverk i Ladested og Kjøpstad side 290)Sjekket dødsfallprotokoll for CArl Henrik Edvard Schmidt og hustu Marie helene i dødsfallprotokollene for Moss rundt de datoer du oppgav. Fant dem ikke desverre.Hilsen Anne Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.