Gå til innhold
Arkivverket

[#77206] Lorents Andreas Helmers (1863-1911), styrmann frå Florø, busett Bergen - lagnad?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Lorents Andreas (Jensson) Helmers, fødd i Florø 29.10.1863, gifte seg i Bergen 3.12.1900 med Anne Helene Birgitte (Arntsdotter) Johannessen, fødd på Enge i Etne 2.4.1880. Lorents var styrmann, og parfolket budde i 1900 i Strandgaten 106 i Bergen. Dei fekk ei dotter i lag.Eg har fått opplyst at Lorents Helmers døydde 11.6.1911, men eg veit ikkje KVAR? For kona Anne Helene har eg ingen dødsdato i det heile!Er det nokon som dreg kjensel på denne huslyden og som kan hjelpa meg med opplysningar om dødsfalli deira?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Hei Lars,Eg kan ikkje finne dei i;1) Liste over røysteføre for kommuneval i Bergen 19042) Liste over røysteføre i Bergen for Stortingsval 1906Noko som kan tyde på at dei ikkje budde lenge i Bergen?MVH Gisle Hersvik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Gisle for freistnaden på å finna att dette parfolket i Bergen. Dei må tydeleg vera flytte derifrå, men kvar? Attende til Florø??Alle gode tips vert mottekne med stor takksemd!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Eg veit ikkje om det er til særleg trøst, men 'Floraminne' 2006 støttar deg i dødsdatoen, men har heller ikkje opplysningar om kor han døde. Eg ser at han ved folketellinga i 1900 framleis budde i Florø, og har vel då flytta til Bergen ikkje så lenge etterpå.Det ser ut til at han emigrerte til Amerika i 1895 Lenke Kan han ha reist over dammen igjen etter at han blei gift? (Det er i så fall litt rart at vi ikkje skulle finne utreisa!)mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Jeg ser ham i Strandgaten i Bergen i 1900 - samme sted som hans kommende kone bodde - LenkeDet hadde kanskje hjulpet å få litt flere opplysninger om datteren....Grethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Jeg ser ham i Strandgaten i Bergen i 1900 - samme sted som hans kommende kone bodde LenkeDet hadde kanskje hjulpet å få litt flere opplysninger om datteren....Grethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Det kan sjå ut som om du har rett i forhold til FT 1900 Grehte. Han står oppført som 'mt' - midlertidig stilstedeværende - ved FT 1900 i Florø.Styrmand L. Helmers er fadder for broren Jens Helmers di datter i 21.07.1901. Dessverre ikkje oppgitt bustad. (nr. 6) Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Florø i Kinn, Ministerialbok nr. C 2 (1895-1916), Fødte og døpte 1901, side 16. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=2063&idx_id=2063&uid=ny&idx_side=-16>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Grethe og Egil for nye spennande innlegg om dette parfolket!Du Grethe etterlyser namnet på dotteri; eg har leitt etter dette, men kan ikkje finna det att. Derimot har eg sett i gong leiting etter huslyden til kona Anne Helene Birgitte (sjå tema #79110) med tanke på at det kanskje kan finnast ei dødsmelding etter ein eller annan som kan fortelja oss kvar det vart av Anne Helene Birgitte og Lorents Helmers!?Me får sjå kva som dukker opp...!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Lorents og Anne skal ha fått ei datter i 1908 som blei døypt Solfrid. Ukjent fødestad.Truleg vil vel då Solfrid være fødd på same stad som Lorents dør.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

I adresseboka for Oslo i 1960 er det registrert en fru Solfrid Helmers i Bogstadveien 28 A.Fru Solfrid Helmers bodde i Bogstadveien 28 i 1954.Spørsmålet er da om fru indikerer at hun var gift Helmers eller om Helmers er hennes pikenavn...Grethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Grethe: Linken i innlegg 12 virkar ikkje, men eg reknar med at det er denne du tenker på: 669299 Solfrid L Helmers 0611 1908 2605 1964 1206 1964 015 03 010 Vestre gravlund Velg kirkegård i Oslo FagerborgEin god kandidat. 'L' kan kanskje stå for Louise etter faren?Kan ho være fødd i Oslo?Evt. kan kanskje kirkekontoret i Oslo bidra?mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Nå skulle den statlige 1910-tellingen vært tilgjengelig, men inntil videre kan det kanskje tenkes at damen kan spores i en kommunal folketelling som finnes i Byarkivet i Oslo, dersom det ikke faller innenfor sperrefristen på 60 år.Første sporet jeg har av fru Solfrid Helmers er i adressebok for Oslo for 1952. Da bodde hun i Trondheimsveien 84 og så står det Nissens pikeskole i parentes. Det siste må i så fall være arbeidsplassen hennes, for Nissens pikeskole - i dag heter det vel Hartvig Nissens skole - ligger i Niels Juels gate på Frogner, jf: http://no.wikipedia.org/wiki/Hartvig_Nissens_skole.Grethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Ja, eg har tenkt same tanken. No er det berre 162 dagar igjen til 1910-tellinga er tilgjengeleg, men det er vel litt lenge å vente. Vi burde vel klare å løyse den før det.Eg ser at det er ein Jens Helmers som dør i Fagerborg sogn i 1960. Har du anledning til å sjekke ut adressa hans, for å sjå om det er ei kobling?mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Jeg mener å huske at jeg så en Jens Helmers i adressebøkene jeg slo opp i, til og med i samme adressebok som Solfrid H. Men så ut til å ha hver sin adresse... Skal dobbeltsjekke i morgen.Grethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Til innlegg 16 og 17:Oslo adressebok 1959-60:Jens Block Helmers, kontorsjef, Vækerøveien 182 Solfrid Helmers, fru (Kra. Folkeb.), Bogstadveien 28Oslo adressebok 1960-61:Ingen Jens Block Helmers er nevnt. Muligens er han da den Jens som du, Egil R, har funent gravlagt i Fagerborg sogn i 1960.Grethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Til Gisle: Ser det står familien i Sverige. Hvis den Solfrid vi har funnet i Oslo, er identisk med datteren til Lorentz og AnnA Birgitte Helmers, viser jeg til tema 79110 Lenke.Her framgår det at moren til Anna Helene Birgitte, Sigrid Hansdatter, giftet seg i Vågan i 1884 med den svenskfødte Andreas Johansen og fikk i alle fall to døtre med ham. Kan dette være familien i Sverige som er omtalt ifm dødsfallet til Solfrid Helmers??? Jeg har ikke vært i stand til å finne igjen Andreas og Sigrid og døtrene i f.t. 1900.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Det kan jo være ein tanke, Grethe. Det blir nok ei nøtt dette.Endå verre: Kan Solfrid være fødd i Sverige? Eller med andre ord, kan Lorentz og Anna ha flytta til Sverige og at Lorentz døde der? (Dette blir kun spekulasjoner) Eg ser at Solfrid ikkje var noko vanleg namn i Norge kring 1900. Ved folketellinga i 1900 finn eg berre fire med det namnet, alle fødd 1894-1900. Det betyr vel at dette er eit nytt namn i Norge, og sannsynlegvis ikkje så mange som blei døypt det i 1908 heller. Eg veit ikkje korleis det er i Sverige. Eg kjem også til 37 personar som har Helmers til etternamn i FT 1900. Sånn sett burde vel namnekombinasjonen Solfrid Helmers være ganske sjelden i Norge i 1908.Det står ikkje oppført fødselsår på gravregisteret for Jens Block Helmers, men bror til Lorntz, Per/Persen, hadde ein son som var døypt Jens Block Helmers fødd i 1894. Det kan være han som har flytta til Oslo. Ikkje at det hjelp oss noko lenger, men ... artig?mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Kanskje tingretten (skifteretten er tidligere funksjonsbetegnelse) hadde vært rette instans her? Når noen dør, plikter de nærmeste slektningene, ektefellen eller andre som har vært til stede å gi melding om dødsfallet, jfr skifteloven § 12a. I lensmannsdistrikt gis meldingen til lensmannen. På andre steder gis meldingen direkte til tingretten (tidligere var funksjonsbetegnelsen skifteretten).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Edith  M Toft

Dødsfall meldt i Aftenposten 28/05/1964 står at Solfrid Louise Reimers er født 1908. Så det virker jo ut som det er den rette.Jeg ser ikke mer da jeg ikke abonerer.Mvh Edith

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.