Gå til innhold
Arkivverket

[#77216] Ane Nilsdtr. Dahl og Karen Carlsdtr. Elholm frå Søre Lennang, Karlsøy


Gjest Harald L. Bakke
 Del

Recommended Posts

Gjest Harald L. Bakke

I 1799 gifte Carl Henrich Elholm Hansen seg med Ane Nilsdtr. Dahl i Karlsøy i Troms. Dei busette seg på Søre Lennangen i Karlsøy der dei fekk to barn som eg har klart å finne: Karen f. 1798 ogHans f.1801 [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=9722&idx_id=9722&uid=ny&idx_side=-149>Lenke Hans kom til Vardø før 1830 ( han fekk eit uekte barn der i Hamningberg 1830) og vart 1841 gift i Vardø og busette seg seinare i Tyby(Kiby) ved Vadsø og har mange etterkommarar. Han kalla seg seinare Hans Carlsen Paaske Holm.Karen Carlsdtr. Elholm Dåpen i 1798: Lenke Konfirmert i Karlsøy 14.07.1816 Piger nr. 1: Lenke I tillegg har eg funne ho som fadder i Karlsøy s. 361 (heilt nederst på sida) Lenke Der sluttar alle spor etter Karen.Faren deira Carl Henrich Elholm, døydde 56 år gamal i 1815 og vart jordfesta 2. pinsdag 1815 i Karlsøy s. 317 nr. 3: Lenke Etter det finn eg ingen ting i kjeldene i Karlsøy om Ane Dahl/Elholm/ Lennang.( i kyrkjebøkenefinne eg ei Ane Dahl som er fadder fleire gongar i Karlsøy i perioden 1805-1811, som eg trur må være denne Ane Dahl.)Det eg lurer på er om Ane flytte til Vardø ilag med sonen Hans?I Vardø finn eg ei Ane Dal som døydde i Hamningberg 22.07.1847 som er oppgjedd være 73 år (f. ca 1769) og kone til ein Karl Laxholm i Hamningberg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald L. Bakke

Supert Kirsti, då er det den rette Ane Dahl eg fant død i 1847. Då veit eg iallefall kvar det vart av dei begge to. So gjeld det om eg kan finne ekteskapet mellom Ane og Karl Laxholm ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.