Gå til innhold
Arkivverket

[#77230] MR - Stranda, Ringstad og Jelle, oppslag bygdebok


Gjest Aase R Sæther
 Del

Recommended Posts

Gjest Aase R Sæther

Logistikken er litt snodig her - Susanna er vitterleg døypt i 99, og er mora innleidd i april kan ho ikkje vere gravlagd året før..Kan Susanna likevel vere uekte? Der er ei tenestejente Pernille Olsdtr på Jelle i 1801.Innførsla i Norddal ser lovande ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kirsti Rye

Her døpes Rasmus Hauges barn Pernille, høyre side, det stemmer også med alder ved død i 1799.Kildeinformasjon: Møre og Romsdal fylke, Sunnylven i Norddal, Ministerialbok nr. 519A01 /2 (1736-1760), Kronologisk liste 1759, side 191. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=17005&idx_id=17005&uid=ny&idx_side=-71>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kirsti Rye

Der er ingen Arne Arnesen eller Pernille Rasmusdatter i riktig alder i Norddal i 1801, det kan jo tyde på at vi kanskje er på riktig spor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Litt gardskunnskap om nokon av dokke er bra lokalkjende: Eg finn gardsnamnet Lien i Stranda-protokollane; kva er gardsnamnet i dag, og kvar ligg garden? Vidare - er der Øye i sjølve Stranda-bygda? Og Berge(t) / Nedre Berg(e)(t), kva heiter den garden i dag og kvar ligg han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inge Nygård

Det står Haue, dvs Hauge. Her vert det nok Hauge i Sunnylvsbygda, nær Frøysa. (Hauge er og ein gard i Fjørå). SelgeFlaaten er Seljeflot i Oaldsbygda ved Sunnylvsfjorden, på andre sida av fjorden for Åkernes. Lien er ein gard i Fursetgrenda, nær Engeset. (Det fins også (Opshaug-)Lie ved Sunnylvsfjorden overfor Røbbervika, og Lied i Liabygda). Øye ligg i Strandadalen nær Myklebust og Helstad. (men det er også Øye i Sunnylven). (Nedste-)Berge heiter Berge og ligg i Fursetgrenda rett framom Korsbakken. (Der ein tek av frå riksvegen mot Engeset). Øvste-Berge er det same som Kjølen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Takk for det, då har eg i alle fall oppklart litt. Sjølv om eg har køyrt gjennom denne kommunen hundrevis av gonger er det mykje geografi eg ikkje kan, ser eg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Ha, der var ei kjelde eg har oversett. Eg tippar vidare at Synnøve Arnedtr Seljeflot som er gravlagt på same sida som Arne sin dåp er bestemor hans, men litt tynt å fastslå det berre på denne eine kjelda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.