Gå til innhold
Arkivverket

[#77279] Ole Pedersen Bjerke Sørum


Gjest inger f kristiansen
 Del

Recommended Posts

Gjest inger f kristiansen

Han giftet seg med Berthe Gudmundsd 5.april 1847. Fikk sønnen Gunerius f. 15 des 1848 i Fløgstadeie Bjerke Sørum.Skulle gjerne hatt flere opplysninger bakover.Mvh Inger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Jeg kan nok ikke bare gi deg de opplysningene du gjerne vil ha, men jeg kan prøve å hjelpe deg med å finne dem.Siden du visste vielsesdatoen så var det ikke så vanskelig å finne den i kirkeboka, nr.5 [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=555&idx_id=555&uid=ny&idx_side=-158>Lenke Og her står det at Ole var 24 år og faren het Peder Borgersen. Berthe var 25 år og faren var Gudmund Hansen.Dette må sjekkes mot kirkebøker: Dåpen til Berthe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest inger f kristiansen

Takk skal du ha. Jeg fant Gudmund Hansen og Kristine Christiandsdr. giftet seg 3.jan 1805 i Sørum.Mvh Inger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Kjetil Andersen

Såvidt jeg vet er en bygdebok for Sørum på gang.Er det noen som vet når den kommer ut ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

(4) 13. okt? mældte sig ungk. Gudmund Hansen fød under gaarden Melbye i Skydsmoe og foreviste attest fra Hr. professor Høeg for at ægtevies med piigen Kirstine Christensd. Caut.: Niels Thorsteens. Fløgstad og Ola Thorsteens. Kuude/Ruud?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.