Gå til innhold
Arkivverket

[#77280] Thea Foss


Gjest Aslak Smedal
 Del

Recommended Posts

Gjest Aslak Smedal

HeiEr det noen der ute som vet noe om Thea Foss med pikenavn Christiansen f. 8 juni 1857 d. 7 juni 1927. Født i Eidsberg. Hennes foreldre het Maren Kirstine Larsdatter Bjørnstad 1824-1902 og Christian Tostensen 1825-1902.Thea Foss og Inger Marie Kristoffersen 1854-1929 var kusiner. Inger Marie Kristoffersen flyttet med familien Fra Eidsberg til Bærum i 1870-årene. Hun var anleggskokke og bestyrer av Hvilestuen i Sandvika.Min svigermor Greta Ågot Løkken født Öhrnell er i slekt med Thea Foss og Inger Marie Kristoffersen.Kan noen hjelpe meg med utfyllende opplysninger om deres familie?På forhånd takk Mvh Aslak Smedal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aslak Smedal

Hei LittaJeg ønsker å få oversikt over den familiære forbindelsen mellom Thea Foss og Inger Marie Kristoffersen.Aslak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marius Hellerud

Hei igjen!Inger Marie Kristoffersen, født Thoresen (1854-1929) var jo datter av Kathrine Engebretsdatter (1823-1908) og Thorer Tostensen (1822-1905). Thorer var igjen storebror til Theas far, Christian Tostensen (1825-1902).Vennlig hilsen fra Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aslak Smedal

Hei Marius. Kan du sende meg en epost? Min adresse er: smedal@live.no Jeg har noen spørsmål til deg som ikke skal tas her i forumet. Hilsen Aslak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.