Gå til innhold
Arkivverket

[#77293] Fridtjof Åby Keim fra Porsgrunn/Solum i Telemark.


Gjest Sten Fredrik Bålsrød
 Del

Recommended Posts

Gjest Sten Fredrik Bålsrød

HeiFridtjof Åby Keim døde 6.oktober 1894, oppholdstedet var Solum. Han ble iflg.kirkebok for Vestre Porsgrunn 1877-1915 side 407 nr.11 gravlagt 11.oktober 1894, 5 dager etter sin død. Han ble ca. 5 mnd. gammel. Men hvem var hans foreldre. Håper at noen kan hjelpe meg.mvhSten Bålsrød Larvik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sten Fredrik Bålsrød

Hei igjenTakk skal du ha. Det ser ut til han er sønn porselensmaler Oskar Keim og hustru Hanna Sarine Pedersen. (tror det er porselensmaler det står.) De bodde i Solumtraktene.mvh Sten F

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristian Hunskaar

Her har du antakelig å gjøre med etterkommere av Søren Aabye Keim, født 1. oktober 1808 i Kristiansand. Han ble gift første gang 4. desember 1831 i Halse med Emma Wilhelmine Fredrikke Walvig, og andre gang 2. september 1864 i Larvik med Maren Sibille Stenersdatter fra Hedrum. Søren Aabye Keim var i FT1865 bakermester i Larvik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristian Hunskaar

Det er mulig. Jeg ser jeg at dette er noe jeg noterte ved en tilfeldighet for omkring ti år siden, og at jeg aldri har kontrollert opplysningene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.