Gå til innhold
Arkivverket

[#77324] Problemer med å legge inn bilde.


Gjest Leif Salicath
 Del

Recommended Posts

Gjest Leif Salicath

Jeg har nå prøvd mange ganger og det virker ikke. Jeg har lagt inn bilder tidligere uten problemer. Fremgangsmåten er jo at jeg henter bildet fra egen pc og sjekker ut at linken er korret når det står til venstre for 'Bla gjennom'.Når deretter klikker på 'Legg inn nytt tema' så får jeg jo opp mulighet til å kontrollere i neste webside, men der er ikke bildet. Går jeg da tilbake så er linken til bildet borte. Mitt bilde er 150 kb som jpg.Er dette et midlertidig problem, eller ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leif Salicath

Merkelig. Det funker ikke fra meg hverken med IE eller Firefox. Jeg har sogar forsøkt å restarte pc-en for å se om det kunne være noe som 'hang'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trine Barrusten Femtehjell

du får ikke opp bildet på testsiden! ; ) Lag innlegg med bilde igjen, og ikke heng deg opp i at det ikke er på neste siden. Når innlegget har kommet opp i forumet er bildet på plass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reidar Oddløkken

Hvis du har et punktum eller et annet tegn i fil-navnet så prøv å ta bort det, har også 'trælet' med innleggelse i blant men etter å ha tatt vekk punktum o.l. så har det ordnet seg. Vet ikke om det er normalt, men det funker i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.