Gå til innhold
Arkivverket

[#77373] HO: Granvin, Alis Eiriksdtr. Nestås (1710-97). Hjelp med å finna aner.


Gjest Ann Helle
 Del

Recommended Posts

Gjest Ann Helle

Hei!Er det nokon med Bygdabok for Granvin, som kan hjelpa med å finna forfedrene til Alis Eiriksdtr. Nestås (1710 -97)?Ho var g 1 m NN, dei budde på Kollanes i Granvin.G 2 m Ola Endreson frå Beggevik i Kinsarvik herad.1769 - 84: Var dei brukarar på Fosse br. 1, i StrandebarmMvh Ann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Finner dåpen til denne Allis i kirkeboka for Ulvik, døpt i april 1711 - se venstre side, nederst i venstre kolonne, datter av Erik Ivarsen - Hordaland fylke, Ulvik, Ministerialbok nr. A 3 (1706-1715), Kronologisk liste 1711, side 72. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=11740&idx_id=11740&uid=ny&idx_side=-80>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Hvis dette er rette paret, hadde Ole Endresen og Alis Eriksdatter sønnen Ole til dåpen i 1752 - se høyre side - Hordaland fylke, Ulvik, Ministerialbok nr. A 6 (1743-1761), Fødte og døpte 1752, side 32-33. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=11743&idx_id=11743&uid=ny&idx_side=-19>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Hei igjen,fant dette skifteregisteret hvor det under gården Kollenes i Granvin finnes skifte etter Ole Christiansen [url="http://da2.uib.no/cgi-win/WebBok.exe?slag=lesside&bokid=hardvoss&sideid=535&innhaldid=2&storleik=>LenkeJeg slo på henvisningen i det skannede skiftematerialet, og det ser ut som Ole Christiansen var Alis Eriksdatters første mann - her er selve skiftet: Hordaland fylke, Hardanger og Voss sorenskriveri, Skifteprotokoll Ac 6 , 1748-1757, Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann Helle

Tusen takk til deg Grethe!(3) Det er riktig ektepar, dei hadde ein son Ole / Ola fødd i 1752, han vart busett på Fosse i Strandebarm. Eg har funne Alis død ca midt på sida; Kildeinformasjon: Hordaland fylke, Strandebarm, Ministerialbok nr. A 4 (1788-1817), Kronologisk liste 1797, side 42. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=11680&idx_id=11680&uid=ny&idx_side=-42>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Hei igjen, Ann!Fant dåpen til Erik, sønn av Ole Kristiansen Kollenes og Alis Eriksdatter, se nederst venstre side - Hordaland fylke, Ulvik, Ministerialbok nr. A 6 (1743-1761), Fødte og døpte 1747, side 14-15. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=11743&idx_id=11743&uid=ny&idx_side=-10>Lenke Permanent bildelenke: LenkeOg her er dødsfallet til Ole Kristiansen Kollanes - se høyre side, nr. 7 - Hordaland fylke, Ulvik, Ministerialbok nr. A 8 (1743-1792), Døde og begravede 1747-1748, side 4. Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann Helle

Igjenn tusen takk til deg Grethe!Er beundrar av dei som les skrifta i kyrkjebøkene, nokon gonger tenkjer eg at det skulle vore registrert i eit 'sentralt data-register', slik at ein slepp å gå inn i dei uleselege kyrkjebøkene.Mvh Ann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norodd Hagenson

Her er det mye å finne.Henrik Meyer Kvalem: Ættarbok for Granvin, 1975, side 332, Medås:Alis var datter til Eirik Ivarson Medås 34 (28 a) 1665 - ... g 1693 m Ingrid Ivarsd Aurdal i Ulvik.Eirik var sønn til Ivar Osmundson Medås 28 ca 1627 - 1675. Ivar er oppført med to koner, begge med spørsmålstegn: Kristi Eilevsd Bilde og Anna Eiriksd. Oppkalling av Eirik og det faktum at Eirik har en datter Anna (x 2) indikerer at hans mor het Anna.Ulvik gards og ættesoga, bind 2, side 198, Aurdal:Ivar Åmundson Aurdal fra Hamre i Granvin ca 1610 - 1683 g m Dortea/Dordei Kollsd Kysnes var foreldre til Ingrid.Fra Ivar kommer du tilbake til Sandven i Kvam og til Hakastad i Ulvik.Dordeis foreldre finner du i innlegg 75 i debatten om Adalis-navnet: LenkeTa deg en tur på biblioteket og sett deg ned med bygdebøkene for Granvin, Ulvik, Kvam, Jondal, Ullensvang og Tysnes. Skaff deg Odd Handegårds elektroniske bok: Vår felles slektshisorie, den bør være bra oppdatert. Les alt du finner med kritikk, spesielt i eldre slektslitteratur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann Helle

Tusen takk til deg Norodd!Eg var ein tur på Biblioteket og lånte Ættarbok for Granvin, der stod det Aurdal?, eg var ikkje kjend med at det er Aurdal i Ulvik, så eg har lurt på om eg kunne klara å spora opp den plassen og så har du funne ut av det.Ja eg har sett debatten om Adalis-namnet og eg har eit innlegg der (90). I 'same' greina av familien ættar eg frå Johannes Kollson, bror til Dordeis.Eg rekna med at Alis-namnet kom frå Ingrid Ivarsdtr. fordi Eirik har ein bror eller halvbror Lars, og så langt eg har sett i Granvinsboka er Alis ikkje brukt av Lars sine etterkomarar. Kjenner du noko til Koll-namnet? Var det vanleg å bruka det som førenamn?Mvh Ann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norodd Hagenson

Koll er et svært uvanlig fornavn. Jeg finner to i 1701-manntallet for Hordaland, men jeg har ikke sjekket andre manntall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.