Gå til innhold
Arkivverket

[#77382] Maren Andrea Hansdatter og Peder Vetlesen, Sannidal


Gjest Kerstin Thorsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Kerstin Thorsen

Hei.Jeg leter etter opplysninger om ei halvsøster til min tippoldemor.Hun het Maren Andrea Hansdatter f.24-8-1817 ble konfirmert 22-4-1832 i Kragerø kirke. og gift den 29-3-1848 med Peder Vetlesen f.14.9.1810. og døpt 7.10.1810 i SannidalDe bodde på Tangen gård i Helle skoledistrikt i 1865. LenkeOg der slutter alle spor. Jeg finner ikke noe dødsfall eller utflytting.Vet heller ikke om de fikk noen barn. Kanskje jeg har noen ukjente slektninger.Jeg er også litt usikker på hvor Tangen på Helle lå. Er det noen som kjenner til dette ekteparet tar jeg i mot alle tips med stor takk.Hilsen Kerstin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kerstin Thorsen

Jeg har endelig funnet dødsdatoene. Peder Vetlesen dør 18.2.1896 og jeg har funnet ei Maren Andrea Pedersen f.1912 død 3.3.1898Regner med at det er min Maren Andrea - fødselsåret er feil og etternavnet er endret til Pedersen. Men hennes fødested er Bergsmyra og det er riktig. Begge var bosatt på Skarbo og begravet fra Skåtøy.Om noen vet mer om disse, så ta kontakt.Kerstin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.