Gå til innhold
Arkivverket

[#77394] Tyding av innflytting.


Gjest Mette Fausko
 Del

Recommended Posts

Gjest Mette Fausko

Trenger hjelp til å tyde hva som står under Berthes navn og etter Jevnaker prgj. samt under medbrakte attester. Mvh.MettePermanent sidelenke: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aud Sandbu

...og H. Berthe Andersdtr med BørneneFra Jevnager Prtg hvor ægtev. han født it. hun ligel.Fra Sgnep. Lumholtz af 1ste Nov 1834

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mette Fausko

Takk skal du ha. Har funnet deres vielse i Jevnaker i 1821. Der står det at de ble viet i Lunder Kirke, har googlet den og da får jeg både Lunder og Lunner.Har du noen formening om hvilken kirke som er den rette. Mvh.Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Myhre

PÅ den tiden var Lunner kirke et anneks til Jevnaker. Derfor en kirkebok for Jevnaker frem til Lunner ble eget sogn og engen kommune. Det ble også skrevet Lunder for Lunner. Har du ekteskapet til Anders i Østre Aker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mette Fausko

Har du vielsen til sønnen Anders?Tar gjerne imot den.Har ikke mye om denne slekten,hjelper en dame i USA.Har du mer om slekta tar jeg imot med åpne armer. Mvh.Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mette Fausko

Hei Hans. Har sett på oppl.jeg har fått fra USA, og der er Anders og Britha sin lysning med.Viet 17.10 1858 i Aker. Mvh.Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Myhre

Mette, da er vel de i USA etterkommer etter noen av barna til Niels Og Berte. Siden dette er utflyttede Hadlendinger er jeg svært interessert i opplysninger. Vennligst sett med i forbindelse med personen i USA hansmyhralfakrøllonline.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mette Fausko

Personen jeg har kontakt med er etterkommer av:Birgitte Nilsdtr.F.8feb.1844,Grefseneie.Døpt10 mars i Aker.Er hun datter av Niels og Berthe? Vi bør vel være sikre på at dette er rette foreldre før jeg sender din e-mail adrs.Er det det skal jeg gjøre det med glede.Ønsker du å kontakte meg på mail:mettfausalfakrøllonline.no Mvh.Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mette Fausko

Personen jeg har kontakt med er etterkommer av:Birgitte Nilsdtr.F.8feb.1844,Grefseneie.Døpt10 mars i Aker.Er hun datter av Niels og Berthe? Vi bør vel være sikre på at dette er rette foreldre før jeg sender din e-mail adrs.Er det det skal jeg gjøre det med glede.Ønsker du å kontakte meg på mail:mettfausalfakrøllonline.no Mvh.Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.