Gå til innhold
Arkivverket

[#77460] Martin Carlson/Johnson, fødd Noreg 5.2.1858 - mor Helene - utv. 1869 - kvarifrå?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Frå Amerika kjem følgjande problem:Kvar i Noreg kjem denne familien ifrå?~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~FT1880 for Northfield township, Jackson Co., WI syner denne huslyden:JOHNSON, Helena 50 Nor Nor Nor housekeeperJOHNSON, Martin 23 Nor Nor Nor son, farmerJOHNSON, Charles 17 Nor Nor Nor son, at homeJOHNSON, Mathilda 15 Nor Nor Nor dau, at schoolJOHNSON, Julus 12 WI Nor Nor son, at school~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~FT1900 for Garfield township, Jackson Co., WI syner:CARLSON, Martin Feb. 1858 farmer Nor Nor Nor emigrated 1869JOHNSON, Helen Dec. 1828 mother Nor Nor Nor emigrated 1869~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~FT1910 har ikkje utvandringsår, medan FT1920 òg oppgjev 1869 som utvandringsår! Ved eit høve heiter mannen Martin M. Carlson!Dødsattesten til Martin Carlson (12.9.1928) oppgjev fødselsdato 5.2.1858. Mori var Helen Johnson, faren ''unknown''.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Eg vil gissa på at faren i denne huslyden KAN ha heitt Carl Johnson, eller John Carlson?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

1870:Name: Mathias Carlson Birth Year: abt 1820 Age in 1870: 50 Birthplace: Norway Home in 1870: Arena, Iowa, Wisconsin Race: White Gender: Male Value of real estate: View image Post Office: Arena Household Members: Name Age Mathias Carlson 50 Helena Carlson 45 Christiana Carlson 18 Martin Carlson 14 Eliza Carlson 11 Carl Carlson 9 Matilda Carlson 6 Julius Carlson 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Arne for kjempeflotte innlegg! Eg trur òg du har funne den rette huslyden; so mykje liknar...Men kvar er kyrkjebøkene for Åsnes frå 1850-åri? Dei er vel ikkje brunne?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.