Gå til innhold
Arkivverket

[#77496] S&F: Kven var Eli Andersdtr. Inderøen (Solund) - ho fekk ei dotter i 1838?


Gjest Gisle Hersvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Berit Knudsen

Du skriver Inderøen (Solund), og jeg antar det betyr fødested? Men Inderøen ligger jo i N-TL og Solund i SF?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

I 1818 ble det døpt ei jente kalt Eli i Fjaler, datter av Anders Halvorsen og Johanne Andersdatter - Sogn og Fjordane fylke, Fjaler, Ministerialbok nr. A 4 (1814-1821), Kronologisk liste 1818, side 32. Permanent sidelenke:  [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=8830&idx_id=8830&uid=ny&idx_side=-33>Lenke Permanent bildelenke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Hei!I dette tilfellet er ikkje 'Inderøen' fødestaden, men hennar opphaldsstad ved fødselstidspunktet (vil eg tru). Ho er ikkje fødd i Solund/Gulen/Eivindvig etter det eg kan sjå. Kanskje det er mogeleg å finne ut om ho vart konfirmert i Eivindvig/Gulen/Solund?Når det gjeld far til Johanne heitte han Einar Jensson (far hans Jens Olsson og mora Kirsti Einarsdtr.) Trur at kandidaten din Grethe kan vere verdt å sjekke ut. Står det noko gardsnamn på foreldra hennar?MVH Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svehn Ruskelöv

Hei!Gården heter ''Öye'' i Fjaler, i gards- og ättesoge for Fjaler/ Dale og Guddal sokn bind 3 side 22 står det bare nämnt att Eli Andersdtr f. 1818 var gift 1 g. 1845 m. Jakob Larss. Hestad, gift 2 g. 1849 m. Östen Knuds. Holmelid.Mvh,Svehn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Litt vanskeleg å vite kva vi skal leite etter her, i og med at så lite er kjent. Kva alder kan ho ha hatt. Veit du kor gamal Einar var, det kan gje ein peikepinn på hennar alder.Eg har ei som blir konfirmert i Virkesdal i 1834. Ho ville vel ha vore 19 år i 1838 Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Gulen, Ministerialbok nr. A 19 (1826-1836), Konfirmerte kvinner 1834, side 167. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=11451&idx_id=11451&uid=ny&idx_side=-155>Lenke Permanent bildelenke: LenkeHo blir gift i 1845 (nr. 23) Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Gulen, Ministerialbok nr. A 20 (1837-1847), Ekteviede 1845, side 226. Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

I følge fylkesarkivet.no skal ho være fødd på Virkesdal i Eivindvik prestegjeld 25.02.1819, men i følge registreringa ved konfirmasjonen, så er vel dette dåpsdagen. Eg finn ikkje dåpen i kirkeboka, men det ser litt rotete ut med kirkebøkene for Gulen denne perioden, så det kan være ei bok eg ikkje har sett i.I innlegg 6 meiner du at ho ikkje er født i Gulen/Solund/Eivindvik. Har du noko informasjon som støtter dette?Litt artig, men i FT 1865 bur det ei losjerande saman med Johanne Einarsdtr. Alderen tilseier at dette ikkje kan være mora, men kan alderen være feil? Lenkemvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Hei!Nei, eg har vel ingen god dekning for at ho ikkje var fødd i Eivindvig/Gulen/Solund. Kanskje kandidaten frå Virkesdal er den rette?(8) Einar Jensson var f. 1816, d. 1862(9) Ja, kven er denne Eli Anderstr?Takk til dykk alle, eg får håpe det er mogeleg å finne den rette Eli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Hvis Einar var født i 1816, var jo han 'bare' 22 år da datteren Johanne ble døpt. Det er ikke sikkert Eli var så veldig mye eldre hun heller... Men her er det så mye som er usikkert.Grethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Kan fadrane til sonen til Johanne Einarsdtr. - nemleg Ingebrigt Martinus (nr. 10) - gi noko svar? Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Gulen, Ministerialbok nr. A 22 (1859-1869), Fødte og døpte menn 1867, side 42.Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=8392&idx_id=8392&uid=ny&idx_side=-41>LenkePermanent bildelenke:

bilete9127.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne J  Engmo

Det er en ting jeg ikke helt skjønner,i kirkeboka for døde betyr da -67 at hun var født i 1867,eller at hun var 67 år ? Jeg tolker det som f.i 1867 siden det står dødsårsak aldersv. bak henne det står -19 på lengre opp på siden.Man døde vel ikke av aldersvakhet 19 år gml ? Og hvis denne Eli Andersdatter var født i 1867 kan jo ikke hun være mor til Johanne f. i 1838 ? Men det er mulig det er jeg som ikke er helt våken enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Det står litt skeivt i kirkeboka. Ho er fødd i 1818. Både 67 og 65 er mynta på ho nedanfor. Usikkert kva dette betyr, men muleg har dei vore usikker på nøyaktig fødselsår? Dette er tilfelle med fleire. Dersom du tel tal år og tal begravde, så er det 14 begravde og 18 dødsår.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Ref. (15); Svar er komme, men ein vert vel ikkje klokare all den tid Johanne Einarsdtr. dø i 1900....?MVH Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.