Gå til innhold
Arkivverket

[#77503] Leter etter gjenlevende slekt etter Frits Johannes Johnsen


Gjest gunnar arne larsen
 Del

Recommended Posts

Gjest gunnar arne larsen

Jeg behøver hjelp til å spore opp eventuelle gjenlevende slektninger etter Frits Johannes Johnsen. Følgende informasjon er funnet i kirkebøker.Frits Johannes Johnsen (født 4/10-1920) er/var sønn til Ole Johannes Johnsen (født 24/3-1896). Begge født i Stavanger med bosted Øvre blåsenberggt. 6 eller Øvre klevegata 23. Ole Johannes Johnsen var gift med Inga Johanne Søderberg. Min far (som døde i 2001) var sønn til Ole johannes Johnsen utenfor ekteskap og dermed halvbror til Frits Johnsen . Min far eller hans barn har aldri noensinne hatt kontakt med Johnsen slekten og vet ingenting om dem. Det hadde derfor vært interessant å fått kontakt med slektninger av Frits Johannes Johnsen. Noen som kan hjelpe meg å finne dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Les dette, særleg punkt nr.4:LenkeDet tyder at dersom du vil ha svar frå nokon som kanskje kjenner til evt. etterkomarar, så må du leggja ut e-postadressa di, slik at folk kan skriva til deg direkte.Kan godt prøva å hjelpa deg, visst du vil. mastokk2alfakrøllonlinepunktumno

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gunnar arne larsen

Informasjon om dette kan sendes til email: gunnar.larsen@hotmail.comps. Om du kan hjelpe meg hadde det vært fint om du kunne sende meg en mail.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest erling t. endresen

Har du kontaktet Stavanger byarkiv og bedt om opplysninger om familien med den aktuelle adressen som utgangspunkt, i kommunale folketellinger? Har selv fått slik hjelp der. Dat kan i alle fall kanskje være et nytt utgangspunkt?mvhErling T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.