Gå til innhold
Arkivverket

[#77505] Jenny Sommerseth, fødd Lerfjorden, Noreg 1893 eller 1894 - til Seattle, WA 1913?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Eg sit med ein ''Declaration of Intention'' for borgarskap i Amerika utfylt av:Jenny Sommerseth, som seier seg fødd i Lerfjorden, Noreg 30.3.1894 (i andre kjelder står det 1893!) og at ho kom til Amerika i 1913.I ei kyrkjebok for Alstahaug, Leirfjord finn eg fødsli hennar 30.3.1893 ([url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=3858&idx_id=3858&uid=ny&idx_side=-53>Lenke). Foreldri sine namn er ikkje so lette å tyda, men eg trur det står Edvard Chr. Tørck(?) Pedersen Sommersæt og Hansine Petrine Th(?) Johnsdotter...Eg ser at Leirfjord kring 1900 var ein del av Stamnes kommune, som igjen var utskild frå Alstahaug, men eg finn ikkje denne huslyden nokon stad i 1900! Og so er eg interessert i fulle namn til dei to foreldri og kvar dei har opphav ifrå?Ved utvandringi i 1913 (frå Alstahaug!) heiter Jenny til alt overmål Kristiansen! (

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum

Emigrasjon: 12.11.1913 Jenny Aas Kristians. Sommerseth ug Hjemmepike k 1893 Alstahaug Seattle, Wash. Allan Ragnv. Jarl Bill. bet. i Amerika Reiser til søster[url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=4&filnamn=EMITROND&gardpostnr=162879&merk=162879#ovre>LenkeEr dette samme Jenny? 21.06.1921 Jenny Aas Edvards. Sommerseth ug Opvarterske k 1893 U.S.A. Alstahaug New York Norske St.fjord Cash returpassager Pr.att. Pas St. Fransisco 3/4.20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum

Bror av Jenny? 3.01.1909 Alfred J. A. Krestians. Sommerset ug Gaardb.arb m 1882 Alstadhaug Seattle, Wash. Allan Tasso Bill. bet. i Amerika a Till Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum

Ifølge dåpen(7) var Jenny's far født i 1855,og mora var føft i 1857.Pussig med denne Jenny jeg fant i 1900.(5)Hun bor på Sommerset i Stamnes. Navnene på foreldrene passer også ,men fødselsårene stemmer ikke på hverken Jenny eller foreldrene .Sommerset i 1900,fra Digitalarkivet:Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Ann-Mary for mange flotte innlegg om dette problemet. Eg har gått gjennom opplysningane, og so vidt eg kan sjå, har du løyst heile floka for meg! Eg er kjempenøgd!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.