Gå til innhold
Arkivverket

[#77529] Kjellaug Robberstad Petit til minne! Kondolanseprotokoll.


Gjest Arnfrid Mæland
 Del

Recommended Posts

Gjest Hans Petter Engh

Det er trist og vanskelig når sykdommen rammer og særlig for de nærstående. Jeg kjente henne ikke personlig, men det er ofte jeg har lagt merke til hennes innlegg og hennes navn. Det er litt mer spenning når personer bosatt i utlandet deltar i forumet og hun var en av disse, som skapte denne spenningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kirsti Arctander

Dette var virkelig en trist nyhet. Kjente ikke Kjellaug personlig, men hun hadde jo et navn vi la merke til i forumet her, og jeg har selv lest og moret meg med mange debatter hun har deltatt i, selv om det ikke var min slekt som ble debatert. Tenker på familien og vennene nå, og lyser fred over Kjellaugs minne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Dette var virkelig trist å lese. Kjellaug har vært til stor hjelp for meg, spesielt når det gjelder min hustrus slekt til Wergeland-slekten. Fikk mange mailer fra henne. Jeg slutter meg virkelig til kondolansen. Fred over hennes minne! Birger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Eide

Dette var en trist nyhet.En av Kjellaug sine barndomsvenninner bor i nabolaget mitt. Foruten tidligere kontakt via e-mail har jeg møtt henne når hun besøkte venninnen. Hun hjalp meg ofte ang. data og bruk av slektprogram. Jeg opplevde, som mange andre, Kjellaug som svært hjelpsom og engasjert i sin hobby.Jeg vil til slutt rette en takk til Arnfrid som har informert og lagt ut protokollen.Hvil i fred, Kjellaug.Geir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Hanssen

Med sorg leser jeg at Kjellaug er gått bort.Takk Kjellaug for ditt engasjement og for all hjelp du ga meg. Jeg vil savne deg.Hvil i fred Kjellaug.Mvh Solveig Hanssen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjarne Hollund

Dette var triste nyheter. Kjellaug var en av de første jeg la merke til når jeg ble oppmerksom på dette forumet. Vi hadde mange felles aner på Bømlo, men fikk bare utvekslet informasjon om noen få. Kjellaug kommer til å bli sterkt savnet her på forumet.Hvil i fred Kjellaug og mine kondolanser går til familien.MVH Bjarne Hollund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jostein Børnes

Dette var trist å høre.Mange kommer til å savne Kjellaug som den ivrige debattant ho var.Mine kondolanser og tanker går til familien hennar.mvh,Jostein Børnes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Jau, dette var ei trist melding å motta. Eg har aldri treft Kjellaug, men ho freista alltid komma med gode løysingsforslag og synte ein sann og sunn interesse for ættegranskingi!Que la paix t'accompagne, là où tu vas, pour toujours!Mes condoléances sincères,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald Søren Storaker

Det gikk ikkje lang tid her i Brukarforumet før eg merka meg navnet hennes. Ho var hjelpsom, og ho var dyktig. Ho vil bli savna.Fred vere med minnet.Mvh Harald Søren Straker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Glen L. Larson

My sincere condolences to the family of Kjellaug Petit. Kjellaug helped me greatly with finding my wife's and my family ancestry from Norway. My wife and I shared commom ancestry with Kjellaug from Bømlo / Stord / Fitjar. I am sorry I was never able to meet her. Thanks for all you did, Kjellaug!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell Fredly

Dette var trist. Hun var en person som det vil bli et stort tomrom etter på dette forumet! Varme tanker til hennes etterlatte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trine Lise Hovland

Dette var en veldig trist melding. Jeg har hatt stor nytte av hennes kunnskaper, som hun raust har delt med alle. Hvil i fred, Kjellaug.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svehn Ruskelöv

Jeg blev lei mig når jeg såg att ''Kjellaug'' hadde avlidet, vi krysset hverandres veier flere ganger her i ''debattforum'' og ''slektforum'' i 5 års tid og hun var alltid behjelpelig og positiv. Mine tanker og kondolanser går til hennes familie, lys og fred over ditt minne.Svehn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald L. Bakke

Eit stort tap for slektsforskarmiljøet og ikkje minst hennar eigen familie. Fred over hennar minne.- Harald.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde Rossing

Så trist - Jeg kan takke Kjellaug for at hun var med og lette opp mye for meg, og jeg lærte å lage lenker etter hennes greie oppskrift.Hvil i fred.-Hilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell Høyer

Dette var triste nyheter. Kjellaug var en av de første jeg la merke til når jeg startet med slektsforsking. Hun hjalp meg med mange ting - først på slekt.no.etterlysning.Hvil i fred Kjellaug og mine kondolanser går til familien.Kjell Høyer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Iver Mosvold

Her sies det mye godt om Kjellaug som jeg kan slutte meg til. Ja, vi ble etter hvert mange som ”kjente” henne gjennom dette brukerforumet.Kondolerer!Iver Mosvold

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Åse mari Rutledal Mathisen

Det gjør meg godt og se at så mange satte pris på alt det min søster Kjellaug har hjulpet dere med. Det er så ufattelig trist at hun ikke er her mere og jeg kan ikke fatte at det er slik. Takk for alle kondolanser som dere har skrevet. Hun vil bli savnet hos mange mange, familie,venner, slekt og alle som hun har strakt ut sin hånd til med hjelp. Hvil i fred kjære venn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørg Lunde

Kjellaug var en av de man merket seg her i brukerforum, alltid positiv og klar til å hjelpe andre. Jeg traff henne aldri, men føler at jeg kjente henne likevel.Hvil i fred, Kjellaug!Bjørg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.