Gå til innhold
Arkivverket

[#77529] Kjellaug Robberstad Petit til minne! Kondolanseprotokoll.


Gjest Arnfrid Mæland
 Del

Recommended Posts

Gjest Harald Ommang

Dette var trist. Min dypeste medfølelse til Kjellaugs etterlatte.Det er sjelden man treffer på personer som så ivrig gir av seg selv og sin tid for å hjelpe andre. Hun var kjempegod hjelp for meg da jeg begynte å jakte på slekten her på forumet, og hun sendte meg mye slektsdata, da vi har en del felles aner noen generasjoner bakover i Sogneslekten.Jeg tror nok Kjellaug har gitt mang en ny slektsgransker en 'flying start' med sin hjelpsomhet.Takk for alt du gav.Harald

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Nermo

Alltid en vennlig og konstruktiv tone i Kjellaug's mange kompetente innlegg i dette forum. Hun gjorde en forbilledlig innsats til nytte glede for mange med slektsinteresser.Fred over Kjellaug's minne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Osvald Rydjord

Det var triste nyheter å komme hjem til. Det har ofte imponert meg alle de gangene hjelpsomme Kjellaug har sittet nede i Frankrike og nøstet problemer vi har strevet med.Fred over Kjellaugs minne.Mvn Osvald

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Har ikkje vore innom her på nokre dagar, så eg leste den triste nyheten i lokalavisa vår 'Bømlo Nytt' no i ettermiddag.Eg hadde håpa på at eg ein gong skulle få møte Kjellaug når ho kom på besøk hit til Bømlo. Eg har også fått mykje hjelp frå henne ma. felles slekt langt tilbake på Fitjar.Slutter meg til dei andre kondolansane her og ynskjer fred over Kjellaug sitt minne.mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aslaug Halland

Trist å høre om Kjellaug. Hun var min 3-menning, og jeg husker henne godt fra gymnastiden i Odda. Vår kontakt i familien var med hennes søster, Åse Mari, og våre tanker går først og fremst til henne. Jeg forstår at Kjellaug har gjort en kjempejobb i forbindelse med slektsgransking, og jeg ser fram til å lese det Kjellaug har funnet om slekten vår. Aslaug Halland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kåre Bjørnestad

Kjellaug var en meget hjelpsom person som har løst flere vanskelige problem for meg. Takk Kjellaug, vi vil minnes deg. Mvh. Kåre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Annar Tangen

Mennesker blir ikke savnet før de er borte. Jeg har ikke hatt noen slektsfaglige forhold til Kjellaug, men har sett hvor nyttig hun har vært for andre.Plutselig er hun borte, og i dette tilfelle føler jeg en sorg jeg ikke kan forklare. Kanskje føler jeg dette fordi jeg ser at Kjellaug har betydd så mye for andre her på forumet.Man får sympati og blir glad i mennesker som bryr seg om andre som Kjellaug har gjort. Ikke bare har hun brukt av sin fritid til hjelp for andre i slektsfaglige spørsmål, men også vært en mentor for mange nye slektsletere her og andre nettsteder.Derfor vil jeg lyse fred over Kjellaugs minne.V.h. Odd Annar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.