Gå til innhold
Arkivverket

[#77556] Noen som ønsker oppslag i Telemark fylkes adressebok 1955/56?


Gjest Carsten Schanche
 Del

Recommended Posts

Gjest Sigrid Ellen Nilsen

Hei Carsten!Finner du en Sveinung Solberg på Strupa i Heddal ved Notodden m. fam? Jeg tror han hadde et bakeri på samme sted. Alderen er jeg usikker på. Og ei Tomine Halvorsen som bodde i Høybøkåsa på Notodden? Alderen på henne er jeg også usikker på, men vet at begge var i live i 1955/56.På forhånd tusen tusen takk Carsten!! Mvh. S. Ellen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

JonasSverre Aa, gardbruker, Høydalsmo, Lardal HerredHalvor Mostøyl, gardbr. samme stedOlav O.Mostøyl, gardbr. samme sted

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Hillersøy

Hei Carsten!Har nokre spørsmål til deg:1) Ekteparet ? Gisholt og Alberta J. Gisholt busett Skien Finn du dei, og ektemannen sitt fornamn og når han er fødd? Hadde dei born som er oppført på same adresse?2) Marie Johannesen eller Ulriksen f. 1902 busett Brevik Finn du ho?3) Nils Fjell og Laura K. Fjell busett Langesund Finn du fødselsår til Nils?Mvh Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

TorbjørnFødselsdatoer og barn er ikke med i adressebøkene.Alberta Gisholt, sykepl. Ørnsgt.33, Skien. Det bor ingen andre Gisholt på samme adr.Norske sykepleiere utgitt 1960: Albertha Gisholt, sykepleierske, Gjerpen pleiehjem, f.7-9-1896 i Kinn. Sykepl.utd.: Telemark sykepl.skole, Skien 1-10-27 til 1-10-30. Off.godkj.sykepl. Praksis som sykepl.: Lier sykehus 1930-31. Faret sykehus, Skien 1944-55. Gjerpen pleiehjem siden 1955.Iflg. Gravminner døde Albertha Gisholt i Gjerpen 2-7-1975 og på samme sted en Karl Gisholt f.20-4-1882, død 17-5-1942.Det nærmeste jeg kommer Marie er M.E.Johansen, frisørdame, Brevik.Nils Fjeld, kompressorkj. Wrightsgt. Langesund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.