Gå til innhold
Arkivverket

[#77563] Kan noen hjelpe?


Gjest Anita Jensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Anita Jensen

Skulle gjerne vist litt mer om Ole og Keisa petrineHvor ble det av de...Konf, giftemål?Eneste jeg har om de er dåp:Peder Nilsen og Kari Amundsdotter budde på Florvågøen nokre år og fekk borna:,,Peder,Nilsen,Florvaagsøen,,,,,Kari Amundsdtr,,,,Arbeider,Kaisa Petrine,2610,2911,1885,,Peder,Nilsen,Florvaagsøen,,,,,Kari Amundsdtr,,,,Stenarbeider Hjemmedøbt 19/10,Ole,1010,1103,1888Håper noen kan hjelpe å finne ut mer om de Mvh Anita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tore S. Falch

Et velment råd: Prøv å være litt mer beskrivende når du velger overskrift, f.eks. med person-, slekts- og stedsnavn. Dermed blir det lettere å søke seg frem til temaet senere, og du tiltrekker deg oppmerksomhet fra lesere som kanskje har spesielle kunnskaper om en spesiell slekt eller et spesielt geografisk område.Overskriften ''Kan noen hjelpe?'' blir ganske intetsigende - de fleste som starter nye tråder her, gjør det jo nettopp for å be om hjelp... Se forøvrig hva Digitalarkivet gir som råd på åpningssiden: ''Om det er etterlysningar av personar bør namn og prestegjeld/kommune eller anna geografisk avgrensing gå fram av tittelen, om mogeleg. Hugs også på å plassera innlegget under riktig fylke. Lar det seg ikkje plassera, vel gruppa 'Generelt'.''Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anita Jensen

Tusen takk for råd Tore :)Anne det er nok den familien, Agnes er min Oldemor, men prøver å finne ut litt om søskene hennes, for å se om den infoen jeg mangler dukker opp der :)Anita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.