Gå til innhold
Arkivverket

[#77569] Anna Jæger - husmannskone på Bolstadøyri på Voss 1833 - kven var ho?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Philip Knutson var fødd på Bolstadøyri på Voss 22.8.1833 av foreldri husmann Knut Nilsson og kona Anna JÆGER (Lenke).Er det nokon med lokal kunnskap på Voss som kan fortelja meg kven denne Anna Jæger var? Kvar var ho oppvaksi og kven var ho dotter av?Eg er òg interessert i opphavet til Knut Nilsson?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Kjetil Andersen

Kan det være Anna Elisabeth Jæger f. 13/6-1788 Vangen, Voss datter av Poul Moltzou Jæger f. 29/10-1756 døpt Korskirken, Bergenog Elsebe Greve Ravn f. 12/3-1760 døpt Korskirken, Bergen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Arne Kjetil og Arnfrid for spenande innlegg.Eg har òg vore inne på tanken at det kunne vera Anna Elisabeth Paulsdotter Jæger som ''stod bak'' denne fødsli, men er ho ikkje litt i eldste laget...? 45 er ingen alder på ei mor, men det tek til å nærma seg...Lenken din, Arnfrid, fører oss tril nyare medlem av Jæger-ætti på Voss; eg kan ikkje sjå at Anna er nemnd der...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Ser at lenken fører feil av sted. Du skal til Gamle Vangen. Skriv bare Jæger i søkefeltet til Vossaboki så finner du den siden, visstnok s 110.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norodd Hagenson

Lars Schjærven og Johannes Gjerdåker: Evanger boka Gards- og ættesoga, band II, side 482, Bolstad:'Soldat Knut Nilsson Bolstad, f. 1795, d. 1878 g. 1822 Anna Elisabet Jæger, 35 år gl., var husmannsfolk på Øyrahjellen. Knut var son til Nils Knutson, husmann i Øvre Rasdalen, og Anna var dotter til klokkaren på Voss, Poul Moltzau Jæger.Born: a. Nils, f. 1822. Reiste 1850 til Bergen. b. Kari, f. 1828. Reiste til Bergen 1859. c. Kari f. 1827, d. 1827. d. Filip, f. 1833. Reiste til Sogn 1854.'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Arnfrid, Kirsti og Norodd for spennande og nyttige opplysningar! Då var det likevel Anna Elisabeth som 45 år gamal vart mor til Philip! Og problemet er heilt løyst!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.