Gå til innhold
Arkivverket

[#77584] Oldeforeldere


Gjest Leif Engnæs
 Del

Recommended Posts

Gjest Leif Engnæs

Hei: Jeg Søker etter Foreldene til Kristian Olsen Fjellheim F.1904 Døde:16 01 1971.Hillestad. Gift: 12-11-1927 Hillestad,Botne. Tippoldeforeldene leter jeg også etter men har ikke funnet noe,håper noen kan hjelpe meg med dette. Hilsen Leif Engnæs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Erik Berg-Hansen

Hva er problemet? Du starter her:1. Lenke 2.Deretter leter du opp fødsel/dåp i kirke / klokkerbøker for Botne og Fødselstiftelsen i Oslo - eventuelt hans konfirmasjon i Hof. 3.Sjekk folketellinga 1900 for å finne oppgitte foreldre under punkt 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristine Tangen

Heisann, Leif.Ved vielsen står innført som brudgommens far: Mekaniker Gustav Olsen.Kildeinformasjon: Vestfold fylke, Hillestad i Botne, Klokkerbok nr. II 5 (1918-1936), Ekteviede 1926-1930, side 86. Permanent sidelenke: LenkeDet står også at Kristian Olsen Fjellheim ble konfirmert i Hof i 1919. Lister over konfirmanter i Hof på denne tiden, er ikke å finne. Hva med henholdsvis inn- og utflyttede til Hof?God hilsen, fra Kristine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristine Tangen

Vi har alle vært nybegynnere. Det er ikke så lett alltid, å vite hvor og hvordan man skal starte. Heller ikke for mer erfarne. Spesielt ikke når det er mange med samme navn, i samme tidsperiode.Heldigvis er her greie folk og god hjelp å få :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristine Tangen

Anna Kristine Kristoffersdatter, #22Kildeinformasjon: Vestfold fylke, Hof i Hof, Ministerialbok nr. I 7 (1878-1940), Fødte og døpte 1878, side 3. Permanent sidelenke: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum

Kristine!Anna Marie var gift med Kristian Olsen Fjellheim. Hennes far het Alfred Eriksen.(vielsen i innlegg 2)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristine Tangen

Takk, Ann-Mary; jeg forsto det litt senere. Jeg var SÅ fokusert på FORELDRENE til Kristian Olsen Fjellheim, at jeg dessverre overså det i farta. Igjen takk.Ønsker alle en riktig god tirsdagsnatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.