Gå til innhold
Arkivverket

[#77627] Foreldre til Jens Peter Sommer


Gjest karl johnny sommer
 Del

Recommended Posts

Gjest karl johnny sommer

Hei - Er det noen som har tilgang til Danske kirkebøker?Leter etter foreldre til Jens Peter Sommer,som etter alder ved vielse i Norge,bør være født ca 1802.Fødested 'Samsø' Jylland i Danmark.Takknemlig for hjelp.Mvh K J Sommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest karl johnny sommer

Hei Hilde - Skal prøve å logge meg inn på disse arkivene.Ser ut til at jeg må gjøre noen oppdateringer på min PC først.Takk for opplysningen.Mvh K J Sommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde Rossing
LenkePrøver en ny vri, Velg Amt Skanderborg, Herred Samsø, Sogn Besser, deretter Hent Sogn. Trykk Besser (Rødt)på aktuelt tidsrom.Run på første mld og No på neste mld.Hvis PC`n din er samarbeidsvillig skal du være inne i Kirkeboka nå. Den er utrolig vond å lese, det ble mest gjetting for min del:))Mvh Hilde
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest karl johnny sommer

Hei Hilde - Jeg kom inn på kirkebøkene,og de er som du nevner vanskelige å tyde! Får ta meg tid og studere dette.Tusen takk for hjelpen.Mvh K J Sommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.