Gå til innhold
Arkivverket

[#77648] Portrett av KristofferTrondsen Rustung


Gjest Brynhild B Person
 Del

Recommended Posts

  • 4 uker senere...
Gjest Svein Tislevoll

Aldri sett eller hørt om det, men av dattersønnen Axel Anderson Mowat (1592 - 1661) og kona Karen Knutsdtr. Bildt, d.1662 finnes det gode portretter, som du antagelig har sett ?V.h. Svein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brynhild Berge Person

Hei! Trur ikkje eg har sett desse bileta, kvar er dei?Kristoffer Trondsen budde jo utanlands store delar av livet, kanskje det kan finnast portrett av han i Danmark?Mvh Brynhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brynhild Berge Person

Hei! Trur ikkje eg har sett desse bileta, kvar er dei?Kristoffer Trondsen budde jo utanlands store delar av livet, kanskje det kan finnast portrett av han i Danmark?Mvh Brynhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svein Tislevoll

Fine portretter det der, Axel ligner endel på sin slektning Lauritz L. Galtung (1615-1661) Hadde skrudd av dataen i går da du skrev, så svarte derfor ikke da, så bra at noen var her og hadde bilder.V.h. Svein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brynhild Berge Person

Takk til Arnfrid for dei to fine portretta!Axel var vel son til Else Tronds? Magdalene som eg ættar frå, trur eg var syster til Else.Takk til Svein for at du tok saka fram igjen!Lauritz L Galtung var bror til to av formødrene mine, Magdalena.gm Rasmus Pederson, prest i Strandebarm og Katarina Helvig gm Anders Andersen Riber, prest i Eidfjord.Kanskje det er nokon som veit om andre bilde? Mvh Brynhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tore H Vigerust

Det er jo ingen som kan si sikkert at det *ikke* er bevart et portrett av Kristoffer Trondsson. Men om det skulle finnes, ville det være en liten sensasjon. Fordi vi knappest ellers har bevart noen som helst portretter av nordmenn fra så gammel tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brynhild Berge Person

Hei Tore! Du har heilt sikkert rett, men eg tykkjer det er forsøket verd!Mvh Brynhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brynhild Berge Person

Takk til Tore!Dette må eg prøva!Finns det ei adresse eller fleire som eg kan søkje på?Mvh Brynhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brynhild Berge Person

Takk igjen! Skal prøva det.Når eg først er igang: Det finstkanskje portrett av dei som eg nemner i innlegg(7) eller deira etterkommarar?Mvh Brynhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brynhild Berge Person

Takk Anita!Så får eg prøve om eg finn det her.I kyrkjene det ofte portrettmåleri av prestar og andre,kan det veranoko å finna der. Eg kjenner til debatten som har vore om det.Mvh Brynhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svein Tislevoll

Hei Brynhild, Magdalena og Rasmus Pedersen finst også i mine aner rett bakover og også ei syster til Magdalena; Elisabeth Lauritsdtr. Galtung, f. ca.1620, g.m. Elias Andersen i Skånevik. Rasmus Pedersen finnes det portrett av, skal henge i Sakrestiet i kyrkja i Strandebarm (trur det var der), videre finnes det portrett av Elias Eliasson Heltberg f.1686, sokneprest til Beitstaden i Nord - Trøndelag, Elias var son til Elias Eliasson Schonevig (f.1654), som igjen var son til Elias Andersen Schonevig og Elisabeth Lauritsdtr. Galtung.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svein Tislevoll

Er jo også portretter av Laurits Lauritson Galtung m. kone og barn og av Christen Bentsen Schaaning, f.1611 (portrettet til Christen er i Olavskirken i Avaldsnes, Karmøy. Christen var gift med Kirsten Lauritsdatter Galtung, f. ca.1615, Torsnes i Jondal.V.h. Svein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brynhild Berge Person

Hei Svein! Takk for nye innspel. Får vel ta ein tur tur til Avaldsnes igjen,eg har aldri vore inne i denne kyrkja. Har køyrt forbi kyrkja i Strandebarm, men aldri stoppa der.Magdalena si syster, Katarina Helvig og Riberslekta veit eg ein god del om, men det er ikkje så lenge sidan eg oppdaga at eg stamma frå Magdalena også. Ja det var litt av ein søskenflokk!Brynhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svein Tislevoll

Hei Brynhild,Om du søker : Skaaning Avaldsnes på vanlig nett, kjem du på ei side med stort fint portrett i farger av Christen Bentsen Schaaning (Skaaning)v.h. Svein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.