Gå til innhold
Arkivverket

[#77649] Skife Vik i Sogn 1917


Gjest Kariann Helland Johannessen
 Del

Recommended Posts

Gjest Kariann Helland Johannessen

Hei. Kan jeg få hjelp med skifte etter Kristen Kristensen Vikøren som døde 20 sept. 1917 i Vik i Sogn. Er ute etter om konen var død og navn og adresse på barna deres. På forhånd tusen takk for hjelpen. Mvh Kariann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Gangdal

Han var enkeman. Det var intet til arv. Det står at han etterlot seg 8 barn og endel barnebarn. Siden det ikke var noe til arv er det ingen opplysninger om navn og adresse på barna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kariann Helland Johannessen

Tusen takk for at du tok dei tid til å se etter i allefall, selv om informasjonmengden var mindre enn jeg håpet på. Men slik er det nå bare. God helg. Mvh Kariann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kariann Helland Johannessen

Ja det er det. Har fått info om ny bb i Vik i Sogn, så må nok en tur på biblioteket snart for å låne den. Ellers har jeg fødsel og vielse, men mangler dødsår på konen da det mangler noen år i kirkebøkene som ligger ute her. Men det har jeg fått pr. telefon fra snill medhjelper. mvh Kariann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.