Gå til innhold
Arkivverket

[#77672] Hvordan unngå å få minimerte vinduer når en åpner en nettside i Windows 7?


Gjest Johan Arthur Hansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Johan Arthur Hansen

Til Helge 22. Det å starte en nettleser fra skrivebordet gjør du når du har lagt snarveier til dine nettsider på skrivebordet (skjermen) eller på hurtigstartlinja helt nederst på skjermen (det feltet som er blått) Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Til Finn! Jeg klarer fint å forstørre siden til full skjerm, men det er for å unngå å gjøre denne jobben hver gang jeg åpner en nettside. Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finn Oldervik

Til JohanJeg har også nettopp tatt i bruk Windows 7, men har ikke merket noe til det problemet som du beskriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Dette problemet har heller ikke andre som jeg har snakket med rundt om dørene her. Merkelig. Kanskje har jeg gjort noe som jeg ikke skulle ha gjort? Takk for hjelpen uansett! Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge Hålåsæter

Det ser ikke ut somm Alt Space R virket ?, så har jeg ikke mere å foreslå enn å holde Ctrl nede samtidig som du trykker ned F5 tasten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge R. Naess

Jeg takker for gode raad.Jeg var jo oppmerksom paa forstoerrelsesglasset oppe til hoeyre, men at det var et annet, nederst - det var overraskende. Det er dessverre midnatt her saa jeg faar poeve meg frem senere.Hilsen og takk for alle svar, fra Helge Randers Naess.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge Hålåsæter

Er problemet løst ? Ett sted så jeg nylig at i Express skal vi dra kantene på vinduet med pilen til ønsket størrelse. Gå opp i fil-menyen oppe til venstre, Klikk på Avslutt (på engelsk står det close, men jeh finner ikke steng på min filmeny)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Jeg har vært å hørt to plasser i dag. Et pc verksted der de ikke hadde hørt om dette før og der jeg kjøpte pc'en. Der mente de at jeg burde avinstallere IE og prøve på nytt. Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Til Helge nr. 33 Normalt så fungerer metoden du beskriver, men jeg har funnet en måte å omgå problemet på inn til videre. Det er bare å åpne en nettside - maksimere den og legge den ned på oppgavelinjen. Når jeg etterpå åpner andre nettsider, så vil de åpne seg maksimert. Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.