Gå til innhold
Arkivverket

[#77691] Død på Vangens sygehus, bosatt i Brønnøy.


Gjest Remi Pedersen
 Del

Recommended Posts

Gjest Remi Pedersen

Mellom 17 og 18 hannkjønn: LenkePeder Olsen, bosatt på Tofte i Brønnøy, dør på Vangens Sygehus.Noen som vet hvor Vangens Sygehus kan være og hvor han da evt. ble gravlagt.?Remi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne-Lise Hansen

Jeg er ikke noe særlig kjent der, men jeg har feil-lest dette stedsnavnet selv, en gang.. Førøvrig så jeg etter i Vågan og der var han! Se nr 32 LenkeMvh Anne-Lise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margaret Miller

Ja, Peder døde paa sjukehuset i Vaagan Nordland. Han var der begravet og døde av halsesyke. Han hadde en sønn Ole som vi har for bygdeboka d. 1947 Jøa NT. Riktig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Remi Pedersen

Det er meget mulig, Margaret. Jeg ville bare ha hans dødsdato/-sted fordi han er ektemann nr. 1 til Caroline Eilertsdatter (1855-1908) som i sitt 3. ekteskap blir gift med Peter Johan Angell Wølner som er han jeg stammer fra, men da fra hans 1. ekteskap med Anna Johanna Bertelsdatter. Caroline er hans 2. ekteskap, og han ble 3. gang gift med Helene Dorthea Danielsdatter.Innviklet? Så absolutt.Remi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.