Gå til innhold
Arkivverket

[#77699] Olga Marie Hansen frå Oksnes på Askøy, fødd 1904?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Eg har fått opplyst at Olga Marie Hansen skal vera fødd på Oksnes på Askøy 6.4.1904. Ho gifte seg Korneliussen og skal vera avlidi i Bergen i 1975.Eg har leitt i kyrkje-/klokkarbøkene for Askøy og Strudshamn, men eg finn ikkje ho Olga. Er det nokon som kjenner denne huslyden som kan hjelpa meg med:* Nøyaktig fødestad (og eventuelt -dato, dersom min er feil) for Olga?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elin H. Skibenes

Mellom konfirmerte på Askøy 1903-1924 var dette den einaste Olga Marie Hansdtr.eg fann: Lenke Men som du ser, var ho født i 1909.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg gtakk til Elin for innlegg.Eg må vel seia eg er noko skeptisk til at det kan vera same Olga Marie, korkje fødselsdato eller år stemmer... Heller ikkje fødestaden... (Lenke).Merkeleg...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Grethe og Mariann for spennande og nyttige innlegg! Ingen tvil: Dette er rett jente, og problemet er soleis løyst!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.