Gå til innhold
Arkivverket

[#77700] Erna Askeland, fødd på Lindås 1905?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Eg har fått opplyst at Erna Askeland skal vera fødd på Lindås 30.3.1905, men eg finn ho ikkje...! Men so er det so mange kyrkjesokn...?Er det nokon med lokal kunnskap som kan fortelja meg:* Nøyaktig fødestad for Erna?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Carsten for flott svar! Dette må vera ho, og problemet er løyst! Men korleis fann du ho i Sandviken?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hei igjen! Det var pussig, for når eg søker i FamilySearch, so får eg ''ingen treff'' på Erna Askeland! Du ser vel ikkje ein vigselsdato for ho òg (kring 1930)?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Jau, ''mi'' Erna gifte seg i Bergen kring 1930 med Malvin August Korneliussen. Ho ligg forresten gravlagd på Vennesla!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.