Gå til innhold
Arkivverket

[#77716] Dødsmelding Bergen 1937 (Karlsen)


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Dødsfallsregisteret for Bergen 1912-1972 syner at:Hanna Olava KARLSEN døydde i Bergen 6.4.1937 (pag. 116)Eg mistenker Hanna Olava for å vera fødd Ingebrigtsen på Askøy 17.5.1903. Kan dette stadfestast?I so fall:* Er det mogeleg å få greie på ervingane hennar?* Fleire opplysningar om mann hennar, fødsel og død?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Gangdal

Jernbanefunksjonærs enke Hanna Olava Karlsen døde på Lungegården Sykehus 33 3/4 år gammel. Mannen Karl M. Karlsen f. 1893 og død i okt. 1931. 25.10.1930 giftet de seg i Sentralkirken. Følgende arvinger: 1. søster Inga Aune. 2. Karen Krokeide 3. Einar Ingebrigtsen 4.Kristine Lyngbø. 5. Anton Ingebrigtsen 6. Trygve I. 7. Klaus I, pt.Oslo 8. Anna Sedal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Dette var skikkeleg fine opplysningar om denne huslyden! Hjarteleg takk til deg, Astrid!Men eg finn ikkje dødsfallet til Karl M. Karlsen, og ikkje heller finn eg kyrkjebøker for Sentralkyrkja i Bergen. Er det mogeleg å få litt fleire opplysninga om denne Kafrl M. Karlsen som fødestad, fødselsdato ognamn på far hans?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Gangdal

Karl Malkum Karlsen f. 15.03.1893 Begna, Nordrehov. Han døde på Minde 27.09.1931 og ble begravet fra Centralkirken 03.10.1931. Hans fars navn var sliperiarbeider Aksel L. Karlsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.