Gå til innhold
Arkivverket

[#77805] Noen som kan hjelpe med med denne? Robert Nels Olson 1938-2009?


Gjest Terje Aarland
 Del

Recommended Posts

Gjest Terje Aarland

Jeg har i mange år søkt etter en slektning i USA uten å finne ham, men nå når han har gått bort har jeg funnet ham, men det var noen måneder for sent. Det er mulig at hans kone fortsatt lever og at han har etterkommere. Jeg har søkt etter hans obit uten at jeg har funnet så mye info der.Jeg vet at dere er mange som er dyktige på USA her. Så kanskje er det noen som kan finne ut noe?Jeg søkte i google og fant dette:Lenke Nels Olson,&as_oq=2009&as_eq=&lr=&cr=&as_ft=i&as_filetype=&as_qdr=all&as_occt=any&as_dt=i&as_sitesearch=&as_rights=&safe=imagesHer er en liten notis om hans bortgang, men intet annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

Det er en feil i lenka, så da må en søke i google på Robert Nels Olson og oppgi 2009, da antar jeg at infoen kommer frem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

Robert Nels Olson, brukte navnet Bobby i dagligtale og han bodde i Oceanside, San Diego county, California.Far hans var Oscar Palmar Olson (døde i San Diego i 1973)Håper at noen kan hjelpe meg med dette og finne ut noe mer om hans familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge Hålåsæter

Hvis telefonen fortsatt står på han, så er det en Robert N Olson 72 år gammel 2792 College Blvd med hustru Helen M Olson, og sannsynlig datter Lana.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.