Gå til innhold
Arkivverket

[#77815] Hvor var Harry Andreassen fra ?


Gjest Anne K. Landholm
 Del

Recommended Posts

Gjest Anne K. Landholm

Trenger hjelp til å finne ut hvor Harry Andreassen f 16.02.1913 er fra, og evt hvor han er gravlagt.Han skal ha vært styrmann og antaglig død litt etter 1945.Mvh.Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Sidan du veit kor tid han vart fødd, veit du kan hende litt meir om denne karen, til dømes om han var gift eller kor han kan ha budd? Om Harry Andreassen ikkje er eit heilt 'vanleg' namn, er det ikkje heilt uvanleg heller. Så her treng ein meir enn berre fødselsdato for å kunna hjelpa - i det minste ein landslut å gå ut frå på eit eller anna tidspunkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne K. Landholm

Har dessverre ingen geografisk tilknytning på Harry Andreassen, har nå fått opplyst at han giftet seg 29.04.1937 med ei australsk dame, Florrie, men hvor de giftet seg vet jeg ikke.Vet at om 'gåten' kan løses vil det bli satt stor pris på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alvin Andreassen

Det kan være at jeg vet om folk som kan gi svar på ditt spørsmål. Men vi kommer så opp i vår tid, så av personhensyn vil jeg ikke legge det ut her på nettet. Jeg har derfor prøvd å kontakte deg på telefon på det nummeret som du står oppført under, men får ingen kontakt på det stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne K. Landholm

Hei Alvin!Vil sette stor pris på om du ringer meg igjen , eller sender meg en mail på a-landho krøllalfa online.dot noMvh. Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.