Gå til innhold
Arkivverket

[#77823] Opphavet til Caspar Wessel f.ca.1768 og Gurine Bjørgan f.ca.1763 – Trondheim(?)


Gjest Per S. Nestande
 Del

Recommended Posts

Gjest Per S. Nestande

Eg søkjer opphavet til garvarmeister Caspar Wessel f.ca. 1768, d.22.7.1803 [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=16858&idx_id=16858&uid=ny&idx_side=-50>Lenke, Trondheim og kona Gurine Olsdatter Bjørgan f.ca. 1763 d.14.7.1824, Trondheim. Eg har ikkje funne dåpen deira og heller ikkje giftemålet, og håper andre har betre auge eller veit om dei kjem frå ein annan stad enn Trondheim.Dei hadde så vidt eg har funne berre to barn, tvillingane Hans og Anne Maria f.24.11.1800, døypt 11.1.1801, Lenke som vart gravlagde i Trondheim 12.2.1801 Lenke . I 1801 er familien omtala her: LenkeOpplysninga om at Gurine var fødd Bjørgan kjem frå Gløersen ”Dødsfall i Norge 1763-1825” s. 89, LenkeBjørgan er så vidt eg kan sjå eit gardsnamn fleire stader i Trøndelag. Eg har funne ei Guri Olsdotter Bjørgan fødd i Haltdalen i 1760. Ho var dotter til Ola Ingebrigtsson Bjørgan og Guri Hansdatter Digre, jf. Nygård: Haltdalen og Haltdalingen, b. II, gard og slekt, bygdeboknemnda for Haltdalen, 1949 s. 183. Her blir det vidare opplyst at Ola var soldat og nok flytta ut av bygda ”til truleg til Singsås og seinare til Trondheim”. Eg har ikkje funne ho døypt i 1760, derimot har finn eg ei anna Guri Olsdotter Bjørgum døypt 10.10.1760 Lenke som dotter til ein Ola Johansson. Informasjon som kan stadfeste eller avkrefte om dette sporet er av interesse.Gurine vart elles gift andre gong 23.2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.