Gå til innhold
Arkivverket

[#77871] Johannes Nilsson Bergstad frå Evanger, Voss (1908-1979) - søsken og slekt?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Johannes Nilsson Bergstad var fødd på Bergstad, Evanger på Voss 8.12.1908 (Lenke). Foreldri var gardbrukar Nils Larsson Bergstad og kona Johanna Davidsdotter.Johannes gifte seg kring 1937 med Birgit Iversdotter Ødegaard frå Lærdal, fødd i Lærdal 11.6.1904. Dei utvandra til Amerika i 1948/1950, men kom som pensjonistar attende til Noreg og døydde i Oslo, han 18.1.1979 og ho 3.9.1994.Eg er på leiting etter slektningar til Johannes Bergstad som kan fortelja meg:* Kva yrke hadde Johannes?* Dato og stad for vigsli hans?* Kvar i Amerika budde Johannes og Birgit?* Kva år flytte dei attende til Oslo?Kanskje Johannes hadde søsken eller andre slektningar som kan bidra med noko?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane - lars.e.oyane@sdsl.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum

På Fs fant jeg dette: Johannes BERGSTAD,født 8 des 1908,død feb 1979. Social Security Number: 113-26-2913 State or Territory Where Number Was Issued: New York Actual Death Residence: EuropeLenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agnar Fitjar

I bygdebok for Evanger bind 1 side 244 finner jeg at faren Nils er snekker i Bergen. Kona Johanna Davidsdatter Hollevik fra Askvoll er oppført i Askvoll 2 A side 36 som Johanne 1872, men ikke mer om henne. FT 1912 for Bergen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Ann-Mary, Agnar og Gisle for mange spennande innlegg om denne huslyden. Eg har no bede om dødsmeldingar for Nils og Johanne i Bergen, so får me sjå kva det gjev oss av fleire opplysningar...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.