Gå til innhold
Arkivverket
Gjest gunn nilsen

[#77872] Gina Karina Knudsdatter

Recommended Posts

Gjest gunn nilsen

Kan noen hjelpe meg. Leter etter Gina Karina Knudsdatter født 8 jan 1854 Bamble.Hun var gift med Anders Magnus Jansen.Finner to barn født i Tvedestrand Kirsten født 1889 og Abrham 1894. Kan noen hjelpe meg Gunn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Grethe Flood

For ordens skyld, her er Gina og barna i 1900 - LenkeGrethe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest gunn nilsen

Hei Grethe og Anne Tusen takk,og nå lurere jeg på hvor hun og barna ble av. Takk igjen Gunn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Berit Knudsen

Anders Janson i 1900 er nok litt for ung ser jeg nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest gunn nilsen

Hei igjen Tusen takk alle sammen Og Berit det må være han du har funnet i Voss.Nå håper jeg noen kjenner til disse personene har lett i flere uker etter opplysninger om dem. Takk til dere alle Gunn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Solveig K Westgård

Hei .Gina Karine Knudsdatter og Anders Magnus Jonson, gifta seg i Bamble kirke 13-10-1876. De må ha fått noen barn mellom 1876 og 1889, det første barnet Kirsten Neline døpt i Tvedestrand.Er det noen flere som kan se på dette?MVH Solveig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Solveig K Westgård

Dette var moro, da er det å finne ut hvor de barna ble av.MVH Solveig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Solveig Kristine Westgård

Kan det være flere barn mellom 1881 og 1889? Isak og Anne Kristine døpt i Froland 30 okt 1881. Kirsten Neline døpt i Holt 28-2-1889. Kan ikke finne konfirmasjonene til de andre barna.MVH Solveig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest gunn nilsen

Hei alle gode hjelpere Tusen takk for all hjelp nå håper jeg å finne ut hvor Gina Karine ble av Hilsen Gunn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.