Gå til innhold
Arkivverket

[#77872] Gina Karina Knudsdatter


Gjest gunn nilsen
 Del

Recommended Posts

Gjest gunn nilsen

Kan noen hjelpe meg. Leter etter Gina Karina Knudsdatter født 8 jan 1854 Bamble.Hun var gift med Anders Magnus Jansen.Finner to barn født i Tvedestrand Kirsten født 1889 og Abrham 1894. Kan noen hjelpe meg Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Dette ser ut som Gina i 1865 [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=13&filnamn=f60814&gardpostnr=321&personpostnr=1728&merk=1728#ovre>LenkeGina og barna i 1900 LenkeDette var den eneste Anders Janson som arbeidet v/jernbanen på sør- og vestlandet i 1900 LenkeVielsen deres i Bamble 13/10 1876, nr.25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gunn nilsen

Hei igjen Tusen takk alle sammen Og Berit det må være han du har funnet i Voss.Nå håper jeg noen kjenner til disse personene har lett i flere uker etter opplysninger om dem. Takk til dere alle Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig K Westgård

Hei .Gina Karine Knudsdatter og Anders Magnus Jonson, gifta seg i Bamble kirke 13-10-1876. De må ha fått noen barn mellom 1876 og 1889, det første barnet Kirsten Neline døpt i Tvedestrand.Er det noen flere som kan se på dette?MVH Solveig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Kristine Westgård

Kan det være flere barn mellom 1881 og 1889? Isak og Anne Kristine døpt i Froland 30 okt 1881. Kirsten Neline døpt i Holt 28-2-1889. Kan ikke finne konfirmasjonene til de andre barna.MVH Solveig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gunn nilsen

Hei alle gode hjelpere Tusen takk for all hjelp nå håper jeg å finne ut hvor Gina Karine ble av Hilsen Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.