Gå til innhold
Arkivverket

[#77957] Dansk problem (Sjælland) - Hans og Karen Nelson til Freeborn Co., MN ca. 1865?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

FT1870 for Riceland township, Freeborn Co., MN syner denne huslyden:NELSON, Hans 50 Denmark farmerNELSON, Karen M 37 Denmark wifeNELSON, Nils 15 Denmark sonNELSON, Trine 10 Denmark dauNELSON, George 8 Denmark sonNELSON, Maren 6 MN dauNELSON, Magrete 5 MN dauNELSON, James 4 MN son~~~~~~~~~~~~FT1875 for Riceland township, Freeborn Co., MN syner denne huslyden:NELSON, Hans 55 DenmarkNELSON, Karen Maia 41 Denmark wifeNELSON, Nels 19 Denmark sonNELSON, Trine 14 Denmark dauNELSON, Jorgen 12 Denmark sonNELSON, Karen 11 WI dauNELSON, Margrete 10 MN dauNELSON, Jens 9 MN sonNELSON, Emma 0 MN dau~~~~~~~~~~~~FT1880 for Riceland township, Freeborn Co., MN syner denne huslyden:NELSON, Nels 36 Sweden Sweden Sweden farmerNELSON, Carrie M 46 Denmark Denmark Denmark wifeNELSON, George 18 Denmark Denmark Denmark stepsonNELSON, Anna M 15 Denmark Denmark Denmark stepdauNELSON, James 13 Denmark Denmark Denmark stepsonNELSON, Emma 5 MN Denmark Denmark stepdau~~~~~~~~~~~~Hans Nielssen døydde i Riceland township, Freeborn Co., MN 25.12.1875 og vart sagt vera 56 år gamal. Han kom til Amerika (eller til Minnesota!?) i juni 1865.Karen Marie levde framleis i 1900 og vert oppgjevi fødd i juni 1833, men utvandringsår er ikkje oppgjeve korkje der eller i 1910.Sonen Jørgen er den eg følgjer vidare. Han er oppgjeven med namnet George C. NELSON og fødd på Sjælland i Danmark 10.4.1862. Han skal ha utvandra i 1865.Er det mogeleg, ut ifrå desse opplysningane, å finna det danske opphavet til denne huslyden, særleg til Jørgen/George?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

I 1880 ser det ut som Carrie Marie Nelson er gift på nytt - da er kanskje dette vielsen i Minnesota (FS) - Lenke America&frompage=99Grethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litta Olsen

HeiJeg har søkt i mange danske kilder. Jeg fant en del Hans Nilsen viet til Karen Marie, men ingen med rett alder på begge. Jørgen har det ikke vært mulig å finne spor av.Det lureste er å legge en forespørsel inn på DIS-Danmark (Aneefterlysning) som har et svært aktivt forum. http://www.dis-danmark.dk/forum/index.phpHilsen Litta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Grethe og Litta for innspel i denne saki. Eg kjenner ikkje det danske DIS-forum, men eg har nettopp sendt problemet til Rootsweb Denmark, som òg brukar vera svært hjelpsame med slike spørsmål, so får me sjå...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litta Olsen

Hei igjenJeg har kan godt legge inn en forespørsel i DIS-Danmark, hvis du vil. Jeg tror du har større sjanse for å få vite noe der enn på Rootsweb.Hilsen Litta (dansker i Bergen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hei Litta,Jau, eg takkar ja til tilbodet ditt; her må alt prøvast...Eg har forresten fått fleire svar på Rootsweb, og det eine var svært lovande med ei passasjerliste frå 1863 der det kjem fram bynamn i Danmark. Det er berre det at eg har vanskar med å tyda kva som står der, ..by. Eg les stadnamn som Dysted, Slagelse og Nykøbing, so me er i rett område...Vil du prøva? Har du ei e-post adresse som eg kan sende det til?Med venleg helsing,Lars E. Øyane - lars.e.oyane@sdsl.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Eg ser at fleire spennande innlegg er dukka opp på det danske DIS-forum, og eg vonar på ein ''break-thru''...Nok ein gong hjarteleg takk til deg, Litta, for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.