Gå til innhold
Arkivverket

[#77971] Omreisende Kvinne Arvine Mathea Schjøtt - søker opphav


Gjest Jan Frode Johansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Frode Johansen

Jeg søker opphavet og opplysninger omkring omreisende kvinne Arvine Mathea Schjøtt :LenkeSamt tilleggsopplysninger: Karen Marie Birth: 03 Jan 1848 Christening: 28 Apr 1849 Modum, Buskerud, Norway Parents: Father: Niels ANDERSEN Mother: Arvine Matthea SCHJODTDet virker som om Niels Andersen og Arvine ikke ble gift. Jeg finner dem ikke i ft. 1865.På forhånd takk. Med vennlig hilsenJan Frode Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum
Gjest Ann-Mary Engum

Ser at Arvine Mathea Pedersdatter er født i 1822. Foreldre: Peter Christian Schjodt og Mette Caroline Dahlin: [url="http://www.familysearch.org/eng/search/igi/individual_record.asp?recid=100066172431&lds=1&region=12&regionfriendly=Norway&juris1=&juris2=&juris3=&juris4=&regionfriendly=&juris1friendly=&juris2friendly=&juris3friendly=&juris4friendly=>Lenke I 1900 tellingen finner jeg ei Arvine Skjødt,født 1822, i Bærum:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum
Gjest Jan Frode Johansen

Verre er det med barnefaren Nils Andersen. Det er jo et vanlig navn. Noen tips ?MvhJan Frode Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.