Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Harald L. Bakke

[#77972] Johan Fredrik Sørensen/ Elen Cathrine Johansdtr. p. Giskevik i Dyrøy - Kvar gift

Recommended Posts

Gjest Harald L. Bakke

Eg leitar etter vigsla til Johan Fredrik Sørensen og Elen Cathrine Johansdtr. som var busett på Giskevik, Dyrøy i Tranøy.9/8-1835 døyper dei sonen Hans Jørgen i Dyrøy og då er dei gifte(nr. 6). Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=9678&idx_id=9678&uid=ny&idx_side=-3>Lenke5/11-1835 dør Johan Fredrik då han vert ihelsegen av ein stein som losna i fjellet, han var begraven 10/1-36 (nr.15) Permanent sidelenke: LenkeElen Cathrine gifter seg oppatt 30/9-36 i Tranøy med Hans Elias Jensen (nr.9) Permanent sidelenke:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Harald L. Bakke

Mange takk Carsten!Så kjekt med godt hjelparar! :)- Då gjekk eg altså litt for lite langt tilbake. Tenkte at ettersom eg ikkje fant fleire barn fødde i Tranøy mellom 1830 og 1835 var dei ikkje gifte så tidleg. Då får eg leite etter barn i Ibestad mellom 1829 og 1835.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anne J  Engmo

De giftet seg i Ibestad 17.aug 1829 (h.side) Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anne J  Engmo

Der ble det dobbelt opp,så ikke at du hadde fått svar allerede :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Harald L. Bakke

For dei som er interesserte:Eg fant to barn døypte i Ibestad: Jonetta Maria f. 1829 og Hans Christian i 1832

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.