Gå til innhold
Arkivverket

[#77972] Johan Fredrik Sørensen/ Elen Cathrine Johansdtr. p. Giskevik i Dyrøy - Kvar gift


Gjest Harald L. Bakke
 Del

Recommended Posts

Gjest Harald L. Bakke

Eg leitar etter vigsla til Johan Fredrik Sørensen og Elen Cathrine Johansdtr. som var busett på Giskevik, Dyrøy i Tranøy.9/8-1835 døyper dei sonen Hans Jørgen i Dyrøy og då er dei gifte(nr. 6). Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=9678&idx_id=9678&uid=ny&idx_side=-3>Lenke5/11-1835 dør Johan Fredrik då han vert ihelsegen av ein stein som losna i fjellet, han var begraven 10/1-36 (nr.15) Permanent sidelenke: LenkeElen Cathrine gifter seg oppatt 30/9-36 i Tranøy med Hans Elias Jensen (nr.9) Permanent sidelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald L. Bakke

Mange takk Carsten!Så kjekt med godt hjelparar! :)- Då gjekk eg altså litt for lite langt tilbake. Tenkte at ettersom eg ikkje fant fleire barn fødde i Tranøy mellom 1830 og 1835 var dei ikkje gifte så tidleg. Då får eg leite etter barn i Ibestad mellom 1829 og 1835.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald L. Bakke

For dei som er interesserte:Eg fant to barn døypte i Ibestad: Jonetta Maria f. 1829 og Hans Christian i 1832

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.