Gå til innhold
Arkivverket

[#77974] Frederik Christian Johansen From og Anna Iversdatter Myhre viet Asker 1743


Gjest Ole Laursen-W.
 Del

Recommended Posts

Gjest Ole Laursen-W.

Hej,Frederik Christian Johansen From (FCJF) og Anna Iversdatter Myhre (AIM) bliver viet Asker 1743 (Lenke). Kort herefter rejser de til Danmark hvor de i perioden 1745-1753 får fem børn. Herudover to døtre Ane Cathrine og Inger Dorthe er født omkr. 1743 måske i Norge. AIM dør 1753 Nykøbing Mors og FCJC bliver efterfølgende gift to gange og han dør 1785 Nykøbing Mors. Han ses nævnt som kordegn og købmand.Skulle nogen kende til Frederik og Anna's ophav er jeg meget interesseret.Venlig hilsen, Ole Laursen-W., Danmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Jeg har funnet 7 barn på Familysearch, og der står det at alle ble døpt i Nykøbing, Thisted ?Inger Dorthea 4/8 1743 ... Cathrine ca.1744 ... Claus Christian 27/12 1745 ... Anne Margrethe 25/11 1747 ... Anne 17/10 1749 ... Jacob 27/8 1751 begr. 31/8 1751 ... Anne Hermine 11/2 1753 begr. 4/7 1753.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ole Laursen-W.

Hej Berit,Tak for forslag. Som nævnt kender jeg til deres børn samt efterkommere, og det er kun FCJF og AIM's aner jeg søger.Dit bud på hans fødsel vil jeg bestemt undersøge nærmere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.