Gå til innhold
Arkivverket

[#77988] Hvor er innholdet i korga mi blitt av?


Gjest Vibeke Hansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Vibeke Hansen

Noen som vet hvorfor det er borte? Søkte frem det jeg husket/fant å la det til igjen, men når jeg igjen skjekket var det der ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Har du lese dei andre trådane med svar på liknande spørsmål, t.d. denne Lenke ? Skriv 'korga' i søkefeltet, så får du opp fleire, og kanskje ein av dei kan gje svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vibeke Hansen

Takk for tips. Har lest gjennom trådene, men det som går igjen er feil mailadresse. Jeg bruker samme mailadresse som jeg har brukt bestandig. De var der alle sammen forrige uke. Har funnet og lagt til igjen noen av mine innlegg, de er der nå. De finner jeg jo enkelt med å søke på mitt eget navn, men de som jeg har lagt i korga uten å ha kommentert, de finner jeg ikke. Husker ikke alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Knut Olav Holvik

Jeg finner 24 tema i korgen knyttet til e-postadressen din. Disse har du antageligvis lagt til selv i etterkant? Om innholdet i korga bare har forsvunnet er det dessverre lite vi kan gjøre for å finne det tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.