Gå til innhold
Arkivverket

[#77995] Andreas Mathias f.1871 (Olsen ) Kvamme.


Gjest Eva Kalmér Savjord
 Del

Recommended Posts

Gjest Eva Kalmér Savjord

Jeg etterlyser etterkommere av Andreas Mathias Olsen Kvamme f. 1871 på Kvamme gård i Sunnfjord. Utflyttet til Bergen rundt 1900 tallet. Gift 1 gang: med Dorthea Sørensdatter Søgnebotten f. 1872 Barn : Sigurd-Ole- Johan - Gift andre gang med Lovise Hermansdatter f. 1886. Barn : Solveig -Asbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Kjenner ikkje vidare til desse, men reknar med at dette Andreas i FT 1900, og at giftemål og barn då har kome etter 1900. LenkeEr alle barna med i oversikta ovanfor, eller er det ukjente barn? Har du fødselsdato på barna?mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eva Kalmér Savjord

Jeg har fødselsdato på Solvei(g) f. 1923.Asbjørn døde under krigen i 1940. Det er tre barn til i første ekteskap som jeg ikke har navnet på som døde av Kolera i følge slektsopplysninger.Jeg har allerede funnet Andreas i folketellingen for 1900.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.