Gå til innhold
Arkivverket

[#78013] Ingeborg Olise Hallervig f. 1876, gift i Kristiansund, hvem var foreldrene?


Gjest Johnny Berntsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Johnny Berntsen

Tusen takk for hjelpen! Da hadde jeg tydeligvis funnet den rette. Men da er spørsmålet hvor Ingeborg og foreldrene befant seg i 1900. Skulle også gjerne ha visst om hun hadde noen søsken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Det ser jo ut som om du har funnet riktig Ingeborg. Navnet på den ene forloveren er jo Albert Hallervig, men om det er faren eller f.eks. en bror er ikke godt å si. Dette ser ut til å være foreldrene hennes i 1900 Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum

Barn:Anthon Christian,døpt 13 mai 1827: FS: [url="http://www.familysearch.org/eng/search/igi/individual_record.asp?recid=100219230192&lds=1&region=12&regionfriendly=Norway&juris1=Norw9STro&juris2=STro&juris3=&juris4=&regionfriendly=&juris1friendly=Sor>Lenke Trondelag&juris2friendly=&juris3friendly=&juris4friendly=Kirkeboken,nr 40: LenkeMarith,født 6 sept 1836: FS: Lenke Trondelag&juris2friendly=&juris3friendly=&juris4friendly=Boletta,døpt 11 april 1841: FS: Lenke Trondelag&juris2friendly=&juris3friendly=&juris4friendly=Foreldrene Christopher Eriksen og Ane Jensdatter giftet seg 7 okt 1834(nr 26):

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johnny Berntsen

Nok en gang tusen takk for kjempefin hjelp, hva skulle jeg vel ha gjort uten den hjelpen jeg får her? Jeg har også lett i FT 1900 etter Ingeborg Olise uten hell.Johnny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.