Gå til innhold
Arkivverket

[#78029] Sokneprest Uchermann f. ca. 1811 i Indviken, Nordfjord


Gjest Kåre Bjørnestad
 Del

Recommended Posts

Gjest Kåre Bjørnestad

Sokneprest (?)Uchermann f. ca. 1811 i Indviken i Nordfjord var gift med Anna. de hadde 7 barn som bodde på gården Grov 126. (Ft. 1865). Hopperstad og Hov sokn. Er det noen som kan ha INFO om ekteparets foreldre? Hva var prestens fornavn? Mvh. Kåre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Bergesen

Arendt var døbt 3/2-1812 i Innvik av foreldre, Chirurgus Christian Ucherman og fru Sophia, Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Eg legg inn ein link til denne sida om familien Uchermann, som eg har hatt mykje nytte og glede av. Eg har funne fram Arnt til deg. Lenkemvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kåre Bjørnestad

Takk alle. Dette er mer enn jeg hadde forventet. Fameliene Uchermann er spredt over hele landet og dette var INFO som var til stor nytte. Mvh. Kåre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Øvergaard

Tenkte jeg får komme med en lite rettelse som er kommet inn Mor til Bolette Hermana Schnitler er født Gundmundsson ikke Gudmundsen.Hennes beste var ifra island.Hun er også min oldermors søster datter av Gudmund Eiulf Gudmundsson. Knut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
Gjest Einar Karstein Rygg

Viser til 'Gravminner i Norge' på DIS-Norge: Gravstad ved Vereide kyrkje i Gloppen. Om det skulle vera av interesse for nokon. Mvh Einar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.